במאמר זה תוכלו ללמוד עוד על התרופפות דלתות, התקנת מערכות נעילה ואפילו יסודות תיקון הדלתות בבית. אנו מכסים כל דבר, החל מקיבוע דלתות המתמודדות עם הבעיות הנפוצות ביותר בדלתות בביתכם, כמו גם את הכלים הטכניים הטובים ביותר.

אנו גם מראים לך כיצד לתקן מגוון בעיות דלתות נפוצות אחרות בביתך

כגון מנעולים שבורים וחלונות שבורים. כל זה אמור לעזור לכם לגרום לדלתות שלכם לעבוד ולהיראות טובות יותר, כמו גם לתחזוקת מערכת האבטחה של ביתכם. לאחר שתעריך את הנזק לדלתך, אתה יודע באיזו שיטה תוכל להשתמש כדי לשטח דלת מעוותת. אם אתה מתקשה לפתוח או לסגור את הדלתות, יש לשייף תחילה את המסגרות וקצוות הדלת. לאחר שהחלקים העליונים והתחתונים נטחנו כראוי, בדקו שהדלתות הוציאו את הצירים, ואם כן, אילו צעדים אתם מנסים לתקן אותם שקשה להחליק החוצה? תקנו את משקוף הדלת, נקו תחילה את רצפת מסילות הדלת ואז התחילו לתקן כל דלת שקשה או מחליקה החוצה.

בהמשך תוכלו למצוא הוראות שלב אחר שלב כיצד להשתמש בשיטה זו להחלפת דלתות חוץ של בתי טיח ישנים

פרויקט זה מראה כיצד לשחזר ולנקות דלתות עץ ישנות, למלא חורים, סדקים ופערים, לצבוע מחדש את העץ ולתקן עבודות ברזל חדשות. להלן מדריך צעד אחר צעד לשחזור דלתות ישנות ולגרום להן לעבוד שוב על ידי תיקון אזורים פגומים והוספת חומרה מודרנית. הראינו לך כיצד לתקן חורי דלתות חלל ואנחנו יודעים כיצד לתקן דלתות חורקות. האם ידוע לכם על בעיות קלות יותר לפתרון שתוכלו לפתור בביתכם ועלולות לפגוע בדלתכם?

אם אתה לא יודע לתקן דלתות חוץ נפוחות או דלתות פנים, זה בלגן אם דלת הפנים והדלת החיצונית מתרחבות. אם אתה תוהה כיצד לתקן דלת עץ נפוחה, אתה יודע מהי, וזה לא דבר קל.

אם הדלת נופלת ממשקלה שלה

תוכלו להקל על הצניחה על ידי טחינת החלק העליון, אך יתכן ותידרשו תיקונים נוספים בכדי להבטיח שזה לא יקרה שוב. למרבה המזל, אתה יכול לחסוך הרבה יותר כסף על ידי תיקון דלת עץ מעוותת מאשר על ידי התקנת דלת חדשה. עלות תיקון דלת מושכת תלויה בשאלה האם תבחרו להתקין בר מזג אוויר ובין אם תתקינו גם דלת סערה כדי שלא תצטרכו לדאוג לעלות החלפת הדלת. תיקון משקוף יכול לחסוך גם זמן וכסף אם אין צורך לקנות דלתות חדשות או לתקן אותן בעצמכם.

זה יכול להיות די קל להחליף את המנעול או לאטום מחדש את הדלת, אך תיקונים אחרים דורשים מומחה. אם אתה מעדיף לתת למישהו אחר לעשות את העבודה בשבילך, תוכל להזמין בעלי מלאכה מקצועיים לתיקון דלת פגומה.

לפני שאתה מוציא את הכסף שהרווחת קשה בהחלפת דלתות ומסגרות חלונות

אל תשכח לעשות בדק בית בחינם עם עדן כדי לקבוע אם הקרן זקוקה לתיקון או שיש לך בעיות רטיבות. אם הדלת לא נסגרת כראוי, בדקו את הבעיה ובצעו את התיקונים הנדרשים, גם אם הם אינם קשורים לציור באזור המגורים.

אם ברצונך לקבל מידע נוסף כיצד לתקן דלת עץ מעוותת או להזדקק לחלקי חילוף לדלת באזור אחר בביתך

התקשר אלינו עוד היום. היה כיף לקרוא את הפוסט של עדן על "איך לתקן ולתקן משקוף שבור" מכיוון שהוא החזיר זיכרונות רבים. קיבלתי השראה לגלות מה השתנה מאחד מבעלי הבית הקודמים למשנהו.

כדי להימנע מכך בביתך, ודא כי הדלת אטומה כראוי לפני שתצטרך להחליף אותה, במיוחד אם היא במצב פתוח.

אם הציר עדיין רופף

הסר את הדלת ונשאב את חורי הברגים הישנים שבעמוד הדלת, אשר נקדחים ומתוקנים בעזרת מרק לתיקון עץ. זו עבודה טובה בעת גזירת עיצובים, אך אם משקוף הדלת התעקם עם השנים או לא נסגר כראוי, עליכם להחזיר את צורת משקוף על ידי שיוף וקצעה מעט. אם הדלת עצמה ניזוקה קשות מכדי לתקן, עדיף להחליף אותה בדלת חדשה, שכן עלות התיקון שלה תהיה נמוכה יותר מהחלפת הדלת כולה.
למידע נוסף על תיקון דלתות ואיך מתקנים דלתות בבית עליך לבדוק כאן: gavrielocks.co.il

נכתב בשיתוף גבריאל מנעולן דלתות במרכז.