כדי לספק לכם ולמשפחתכם ביטחון, ריכזנו עבורכם מספר טיפים לבתים עם ביוב חשמלי חסום. אם אתה מבחין שמאובטחים כמה ניקוזים בבית שלך, ייתכן כי קו הביוב הראשי שלך פגום או סתום. קו ביוב ראשי חסם מים שיורדים מהביוב מקומת הקרקע, מהאמבטיה או מהמקלחת לנקזים, או שהשירותים מתחילים להתמלא כשאתה משתמש בניקוז או מפעיל מכונת כביסה.

אי טיפול בביוב סתום עלול להוביל למזיקים כגון זבובי ניקוז הנמשכים למשקי בית, לכן עליכם לפתור את הבעיות במהירות. לפני שאינסטלטור בא לפתור את הבעיה, תוכלו לעשות כמה דברים פשוטים כדי למזער את הריחות בבית ולמנוע עצירות.

אם אתה תוהה כיצד לנתק את ניקוז המקלחת

התשובה דורשת כמה כלים ומכשירים. שימו לב איזה מנקה ניקוז סטנדרטי אתם זקוקים לניקוז מקלחת סתום ואילו הם מתאימים. הערה: אם יש לכם היסטוריה של סתימות בביתכם או חיבור לטמיון, שימו לב והתקשרו לפני שאתם מזמינים אינסטלטור. התקן שסתום גיבוי המותקן בצינור הביוב או במרתף הבית או העסק שלך כדי למנוע צבר. מסננים את הצינור כך שהשרברבים יוכלו להתחיל להסיר את הסתימה.

אם ידוע לך שהסתימה

היא בחלק פרטי של הביוב ולא בביוב, עליך להרים את תא הבקרה במידת האפשר ולבדוק אם יש ביוב בטוח. אם אתה מסתכל על החלק החיצוני של ניקוז במדריך הנעילה שלנו, אנו ממליצים לבדוק זאת. סתימות בצנרת ברכוש שלך עלולות לגרום לבעיות בריאותיות קשות עבורך ובני משפחתך.

סביר להניח שקו הביוב הראשי בביתכם חסום, מה שמונע מעבר. סתימות בצינור ראשי זה משפיעות על הניקוזים השונים בבית ועלולות לגרום לבעיות בריאותיות קשות לכם ולמשפחתכם.

ניתן לפתור סתימה על ידי ניקוי ביוב יסודי

אך אם סתמתם ניקוזים ברציפות, במיוחד בקומות התחתונות של ביתכם, הדבר יכול להיגרם על ידי קרע של הסתימות בצנרת הביוב שלכם. אם ניסיתם את כל הטיפים לפיזור DIY ברשימה זו ועדיין לא מצאתם פיתרון, סביר להניח שתמצאו את הסתימה בצינור ביוב. קריסה אי שם לאורך הביוב היא ככל הנראה האשמה אם בתיך סובלים מרמות גבוהות או אפילו מכשל מוחלט של אחד או יותר מקווי הביוב העיקריים שלהם. סתימת קווי הביוב הראשיים, אשר יכולים להישאר מבלי משים או להתעלם מהם, עלולה להוביל לתיקונים יקרים ולחשוף אתכם ואת משפחתכם למים מזוהמים.

ניקוז או ביוב סתומים יכולים להוביל רק לאסון בכל מערכת התברואה שלכם, אך ניקוזים וביוב סתומים עלולים לגרום לבעיות באזורים אחרים בביתכם.

שירותים רופפים עלולים להוביל לדליפת גז ביוב לביתכם

ואם ישנם צינורות או פתחי אוורור לא תקינים, אתם עלולים להיחשף לגז ביוב. פתחי האסלה בדרך כלל חסומים מכיוון שהם נפתחים על הגג או במקום בו הם מחוברים לצינורות הביוב שבביתכם. חסימת פתחי האוורור לאסלה יוצרת רעש מגרגר מהאסלה ועלולה לגרום לבעיות במערכת התברואה שלך.

אם השימוש בבוכנה או במגב אינו עובד, יש לבדוק את הצינור בפיר IO כדי למצוא את הסתימה והוא דורש אינסטלטור מקצועי לפתור אותה. שים לב שאתה יכול להשפיע על צינור המים הנכנס באמצעות מכשיר צלילה, אך לא על צינור הביוב עצמו.

אם אתה חושב שסתימה נמצאת במלכודת שירותים

נסה לטבול את האסלה כדי להזיז את צינור החסימה. אם הבוכנה לא עובדת ויש לך גישה למלכודת בניקוז, השתמש ברגים כדי להסיר ולבדוק את המלכודת. השתמשו בנחש ניקוז כדי לנקות את האזור שאיננו מהישג יד אם תמצאו את הסתימה הרבה מתחת למלכודות. ניתן להשתמש בנחש צינור גם כדי לשבור עיקרי פתוח סתום אם הוא עובר לכיוון כלשהו של הצינור.

כדי לפתוח צינור ביוב, חשוב למצוא יציאת בדיקה (IO) לסתימה ולדחוף את הצינור דרכו. כאשר המים זורמים חזרה לפתח האוורור, הזז אותם מהדרך כדי לפנות אותם ולנקות שביל. במהלך ניקוי הביוב על שרברב לפתוח את מכסה הניקוז בקו הביוב הראשי ולהוביל תולעת דרך הצינורות עד שהיא נתקלת במכשול. השרברבים יעבירו נחש ניקוז (המכונה גם "נחש אינסטלטור") דרך התעלה ויסירו את הסתימה.

בורג השירותים מוכנס לפתח האסלה ועליו להיות באורך של לפחות 1.20 מ ', אך הוא אינו יכול להגיע לכל פתחי האוורור וחיבורי התעלות.

למידע נוסף בנושא של פתיחת סתימות בבית כדאי לגשת לאתר biuvit24.co.il