אם אתה חושב על השקעה בשוק הקריפטו, קל לבצע את הרכישה הראשונה שלך בקריפטו, גם אם אינך יודע זאת.

חדש למסחר בקריפטו

מציאת הפלטפורמה הנכונה לרכישה ומכירה של נכסים פופולריים כמו ביטקוין, את'ריום וליטקוין יכולה להיות מאתגרת. עצם ההבנה של מטבעות קריפטוגרפיים יכולה להיות מפחידה, ואם אתה שוכח את הידיים על המטבע הראשון, אתה יכול לשכוח אותם. אם אתם מחפשים בורסת ביטקוין טובה או פלטפורמת מסחר, עליכם לבחור את בורסת הביטקוין ואת פלטפורמות המסחר הטובות ביותר, מכיוון שישנן אפשרויות רבות למי שרוצה להיכנס לשוק הקריפטו ולשווקים השונים שלו כמו ביטקוין, אתר, Litecoin וכו '. למרות שקיימים מגוון רחב של אפשרויות לרכישת מטבעות קריפטוגרפיים כמו ביטקוין ואת'רום ואחרים, בורסות הן הדרך הישירה ביותר לקנות אותם. אבל כשבודקים רכישת ביטקוין ומסחר במטבעות קריפטוגרפיים, זו יכולה להיות חוויה די מאיימת.

לפני שתוכל לקנות מטבעות קריפטוגרפיים, בדרך כלל עליך ליצור חשבון באתר הבורסה או באפליקציה הסלולרית. אם אתה רוצה לקנות ולמכור ולהשתמש ב- Coinbase כדי לקבל ולשלוח מטבעות קריפטוגרפיים בפועל לאחרים, Coinbase זקוק לבדיקה נוספת.

לפני שאעבור לחילופי מטבעות קריפטוגרפיים

ברצוני להזכיר כי סחר והשקעה במטבעות קריפטוגרפיים אינם עבור כולם. כשמדובר בפתרונות המשתמשים בבלוקצ'יין, מדובר בהשקעה בעתיד הטכנולוגיה. לפני שתשקיע במטבע קריפטוגרפי, עליך לוודא שאתה מכיר את היסודות ולאסוף את כל המידע הדרוש אודות המסחר במטבעות קריפטוגרפיים. מדריך זה יעזור לך להתחיל לקנות, למכור ולסחור במטבעות קריפטוגרפיים, לא משנה באיזה מטבע אתה מעוניין, מכיוון שזה לא רק קשור למסחר, אלא גם להשקעה.

אם אתה רציני להשקיע או סתם רוצה ליהנות ולהסתיר קצת ביטקוין כהשקעה ארוכת טווח

אפליקציות כמו Coinbase מאפשרות לך להתחיל בעבודה קלה. ניתן לקנות ולמכור ביטקוינים ב- Coinbase, מה שהופך אותו לאחת הבורסות הפופולריות בעולם. זו פלטפורמה לקנייה ומכירה של מטבעות קריפטו ישירות בין אנשים המחזיקים גם בקריפטו. משתמשים אחרים יכולים לקנות ולמכור ביטקוין ישירות, ותוכלו לקנות או למכור מטבעות קריפטוגרפיים ישירות מהם.

אתה יכול לקנות אלפי מטבעות קריפטוגרפיים

אבל איך אתה יודע איפה להשקיע, ואיך להחליף אותם תמורת מטבע אחר בדרך פשוטה ואפילו מהנה? ביטקוין זהה לקניית BTC, כך שתוכלו לקנות אותם ישירות מ- Coinbase או מחליפות מטבעות אחרות כמו הר. גוקס או ביטפינקס. ביטקוין הוא ביטקוין מכיוון שהוא הקריפטוגרפי הפופולרי ביותר בשוק וזה עם שווי השוק הגדול ביותר.

רוב הבורסות הן רק פלטפורמות למסחר בבורסה

אך ישנן רבות, והן מאפשרות לצרכנים לקנות ולמכור מטבעות קריפטוגרפיים. אתה יכול לקנות, להחזיק ולהחליף מטבעות קריפטוגרפיים עבור מטבע מטבע אחר. חלק מהבורסות הטובות ביותר בביטקוין מקלות על קנייה ומכירה של מטבעות קריפטוגרפיים באמצעות שילוב של כסף של פיאט, מטבע פיאט, או אפילו מטבעות קריפטוגרפיים אחרים כמו ביטקוין.
למידע נוסף על ביג שוט ואיפה קונים מטבעות קריפטו באפשרותך לבדוק כאן: bigshotnews.net

אם אינך רוצה להתאמץ להשיג ארנק ביטקוין ולעשות את שלבי ההכנה האחרים שתוארו לעיל

פיתרון חלופי הוא פתיחת תיווך מקוון המאפשר לך לקנות ולמכור ביטקוין. אתה יכול להתחיל להשקיע בביטקוינים דרך אחת מחילופי הביטקוין הטובים ביותר כגון Coinbase, Bitfinex או Bitstamp. רבות מהבורסות הללו מציעות לסוחרים פעילים אפשרות לרכוש, למכור ולהחזיק נכסים דיגיטליים כגון ביטקוין, את'ריום, ליטקוין וכו '.

אם אתם בארה"ב, Coinbase היא האופציה הפופולרית והידידותית ביותר למשתמש אם אתה רוצה לקנות את המטבעות המזלגים במהירות. Coinbase יהיה מקום נהדר לקנות את'ריום, ביטקוין וליטקוין, אך אחרים אינם מגבים אותם עדיין.

אם אתה רוצה להיצמד לשלושת המטבעות הקריפטוגרפיים האלה, אתה יכול להוריד את אפליקציית Coinbase בחינם. Coinbase תומך כרגע רק ב- Ethereum, Bitcoin ו- Litecoin, כמו גם ב- Bitcoin Cash, אך לא בכולם.

אם השימוש במזהה אינו מהווה בעיה

אך ברצונך לקנות מטבעות קריפטוגרפיים דרך האפליקציה בטלפון שלך, ייתכן ש- Coinbase אינו המקום הטוב ביותר לרכוש מטבעות קריפטוגרפיים. אתה צריך להשתמש בבורסה כדי לקנות או למכור את המטבע הקריפטוגרפי שלך, או אפליקציית ארנק לאחסון מאובטח.

Coinbase קל לשימוש והפך אותו לאחת מחילופי המטבעות הפופולריים בארצות הברית. Coinbase מקל עליך לקנות ולמכור את כל זוגות הקריפטוגרפים הגדולים ולאחסן אותם בארנק שלך.

אבל אם אתה רוצה לקנות ביטקוין ולא רק ללמוד עליו

אתה יכול גם לקנות ארנק עבור הכסף שלך ב- Coinbase. אם אינך גר בסמוך לכספומט ביטקוין, הדרך הקלה ביותר לעשות זאת בארה"ב היא להשתמש באחת ממרכזיות המטבעות המוצעות לעיל. לאחר שקנית ביטקוין ברוב הבורסות, יש לך אפשרות להעביר את המטבעות שלך לארנק הביטקוין שלך. כאשר הגיע הזמן לבזבז, Coinbase עוזר לכם למצוא סוחרים המקבלים מטבעות קריפטוגרפיים כאמצעי תשלום. המקום הטוב ביותר לקנות מטבעות קריפטוגרפיים, לעומת זאת, הוא לקנות ביטקוין מבורסה מכובדת כמו Coinbase, Bitfinex, Mt. גוקס או קראקן.