קוסם שולף ארנב מתוך כובע!

הקדמה: אם א תה רוצה לגרום לעסק שלך לצמוח, אתה צריך להיות מסוגל לראות את התמונה הכוללת. חזון הוא המפתח בכל דבר, וראיית התמונה הכוללת עבור העסק שלך היא חיונית. לכן חשובה כל כך עין טובה לפרטים. ואם יש לך עין מצוינת לפרטים, אז אתה יכול להוציא כל טריק קסם שתרצה! במאמר זה, נסקור כיצד הקוסם האריס מוריס יכול לשלוף ארנבים מהכובעים. אנו גם ניתן לך כמה טיפים כיצד לשפר את כישורי הקסם שלך כדי שתוכל לשלוף ארנבים מכובעים כמו האריס מוריס!

איך לעשות טריק קסם.

כדי לעשות טריק קסם, תחילה עליך להתחיל בבחירת האובייקט הנכון שישמש כמדיום. לדוגמה, אם אתה רוצה לשלוף ארנב מתוך כובע, תשתמש בעט או בנייר כמדיום שלך. לאחר מכן, בצע את הטריק עם האובייקט. לדוגמה, אתה יכול לכתוב משוואה על נייר ולהניח אותה בכובע, או לצייר קו לרוחב החלק העליון של הכובע ואז להניח את הארנב בפנים.

השלב הבא הוא לוודא שהקסם פועל כראוי. כדי לעשות זאת, תצטרך לבדוק את הטריק על ידי שליפתו מהכובע ולראות אם הוא מתנהג כמצופה. אם לא – אז אולי תצטרך להתאים חלק מהצעדים או הטכניקות שלך!

אם הכל הולך לפי התוכנית וטריק הקסם שלך עובד כמתוכנן – מזל טוב! אבל אם יש בעיות כלשהן בדרך (לדוגמה, כשמנסים לשלוף ארנב שהוסתר בתוך כובע), אל תדאג! אתה תמיד יכול לתקן אותם על ידי ביצוע מחדש של הטריק שלך עם חומר אחר (כמו עץ).

עכשיו שלמדת איך לעשות קסמים עם עט או נייר ומטבעות, הגיע הזמן לכמה טריקים מסובכים יותר! בתת-סעיף זה נלמד כיצד לבצע שגרות עם חוטים וכובעים.

איך לעשות טריק קסם.

טריק הקסם הזה נקרא לעתים קרובות הארנב מתוך כובע. כדי לעשות את הטריק הזה, תצטרך מטבע וארנב. ראשית, תצטרך לקחת את המטבע ולהניח אותו מול הארנב. לאחר מכן, תצטרך לנופף ביד שלך מול הארנב ולהפיל את המטבע לתוך העין שלו. כשהארנב יראה את המטבע, הוא יתחיל לברוח. כדי לוודא שהארנב רץ עד הכובע, אתה יכול להשתמש במטבע שני או מהדק נייר כדי לשמש כמשתנה בקרה.
מי שמומחה בקסמים לאירועים פרטים נקרא אמן חושים ליום הולדת . כדאי לכם מאד להזמין אחד כזה!

איך לעשות טריק עם עט או נייר.

כדי ליצור את הטריק הקסום הזה עם עט או נייר, תצטרך תחילה איזה קלף או מגבת נייר – שתחתוך לרצועות באורך של בערך 12 אינץ' – וכמה חפצים ביתיים נפוצים כמו מספריים ומרצע. לאחר מכן תצטרך לנופף ביד שלך לפני החפץ שאתה רוצה שהארנב שלך יראה (בדרך כלל משהו כתוב עליו כמו קלף), ולהפיל קצה אחד של רצועה אחת של מגבת נייר לתוך העין שלו תוך כדי אחיזה בקצה אחר עם יד חופשית. הארנב צריך להתחיל לברוח מיד!

איך לעשות טריק עם חוט.

שיטה נפוצה נוספת להכנת טריק קסם זה היא באמצעות מחרוזת. תחילה תזדקק לאיזה סרט צבעוני (או חוט אחר) וכמה מרצות/עפרונות/עטים/ממצאי תכשיטים – שתוכל לחתוך לחתיכות קטנות או להשתמש במקלות אכילה או כלים אחרים כדי לעזור להחזיק בכל חלק של החוט בזוויות שונות עד שהוא מסתבך. סביב ראשו של האב. שוב, הארנב צריך להתחיל לברוח מיד כשהוא רואה את החפץ שלך!

איך לעשות טריק קסם עם ארנב.

כדי לעשות טריק קסם עם ארנב, תזדקק לכמה אספקה ​​וקהל. ראשית, חתוך פיסת נייר באורך של כ-18 אינץ' על 12 אינץ' רוחב. גזרו קצה אחד מהנייר והניחו אותו בצד. לאחר מכן, קח עט או כלי כתיבה אחר וכתוב מילה אחת על החלק העליון של הנייר. לדוגמה, "הכובע כבוי". לאחר מכן קח את הקצה השני של הנייר וחתך אותו לשניים כך שהוא יהיה ארוך מהקצה הראשון. קח חצי אחד של הקצה החדש והנח אותו מאחורי הגב כך ששני הקצוות פונים קדימה (עכשיו אמורים להיות לך שתי פיסות נייר). כעת החזיקו את אחד הניירות עד האף והביטו לכיוונו (הצד הקדמי צריך להיות פונה אליכם). כאשר אתה רואה משהו זז בצד הקדמי של הנייר, הסתובב במהירות כך שהגב שלך יהיה אל הקהל (וגם הסתובב כך שעינייך יפנו פנימה) ושחרר את הארנב מהכובע!

אתה יכול גם לנסות את הטריק הזה עם עיפרון: לאחר שציירת מילה אחת בצד אחד של פיסת נייר בגודל 8 על 8 אינץ', צייר מילה נוספת על גבי הגיליון הזה. בסיום, גזרו את שתי המילים במספריים והניחו אותן זו לצד זו בצדדים מנוגדים של הריבוע בגודל 8 על 8 אינץ' (כך שיצרו X). תסתכל על מה שצויר בצד אחד לפני שחתוך אותו – עכשיו תראה מה צוייר בצד השני כדי לראות אם יש הבדל בצבע ביניהם!

אם אתה מתעייף או רוצה לעשות טריקים מסובכים יותר, אתה יכול לקנות ציוד קוסם מקצועי כמו אוזני ארנב או זנבות או מצלמות וידאו לביצוע קסמים בשידור חי על הבמה.

סיכום

יצירת טריק קסם היא דרך מצוינת לבדר את הקהל שלך ולהצחיק אותם. יש הרבה הבדלים ודרכים שונות לעשות קסמים, אז חשוב למצוא את האחת שהכי מתאימה לך. על ידי יצירת טריק עם ארנב, אתה יכול ליהנות מחוויה מהנה ומשעשעת.
רוצים ללמוד עוד על העולם של קוסמים ואמני חושים הכנסו
https://www.amitmind.com/