ניתן להתקין אריחים, אמבטיות וקירות מקלחת באזורים אחרים בחדר האמבטיה שלך. לאחר שטיפלת במשטחי הקיר והתקנת את גופי התאורה החדשים, הגיע הזמן להתקין את ההבלים והארונות ולהרכיב את רשימת חורי ההמרות שלך. עם כל השאר בחדר הכביסה, כמו אריחים, רצפות ומתקנים סניטריים, הגעת לחלק האחרון של המרת האמבטיה: תוספת אביזרים.
למידע מורחב בנושא של עבודות שיפוץ במקלחת ובשירותים מומלץ לגשת לאתר ishopy.co.il

בקש מהקבלן להסיר אביזרים קיימים לפני תחילת הפרויקט ולהשתמש בהם שוב בחדר האמבטיה החדש שלך

עדיף לרצף את קירות המקלחת ואת האמבטיה לפני שתתחיל לרצף אזורי אמבטיה אחרים. לחדר אמבטיה שלם, בקשו מהקבלן קירות גבס מיוחדים העמידים בפני לחות (ירוק או סגול אם אתם רוצים להימנע מבעיות עובש ועובש), לוחות מלט למקלחת ולוחות קצף פוליסטירן extruded (כתום אם אתם רוצים אריחים) בכדי להבטיח קשיחות וחדות קשר עמיד עם האריח.

כשזה מגיע לשיפוץ חדרי אמבטיה

50 עד 75 אחוז מהעלות היא עבודה, בתנאי שיש לך חוזה שעובד עבורך וחומרים סבירים שבחרת. זכור כי עלות שיפוץ חדר אמבטיה תלויה בחומרים שאתה מחליף ומתקין ויכולה להגיע לאלפי דולרים אפילו עבור חדר אמבטיה קטן. ככלל, יש לשלם את העלויות הנמוכות ביותר עבור המרת חדר האמבטיה הקוסמטית, הכוללת הנחת אריחים חדשים לאחד הישן, צביעה מחדש של האמבטיה, צביעה מחדש, ריסוס משטח חדש והתקנת מעטפת סיבי זכוכית בהתאמה אישית לאמבטיה. .

אם תשפץ את חדר האמבטיה שלך תמורת 5,000 $

רוב הקבלנים יגידו לך שאתה משוגע ושאינך יודע על מה אתה מדבר כאשר אתה ניגש אליהם בתרחיש זה. לפיכך קל להעריך כמה זמן שיפוץ מלא ייקח חדר אמבטיה קטן אם אתה עובד עם קבלן כללי מוסמך וקבלני משנה מוכשרים. עבודה מיומנת כגון הנחת קיר גבס ואריחים עמידים למים כך שהמים יישארו בחדר האמבטיה למקום בו הם שייכים, בחדרים הצפופים של החדר הקטן בבית הופכת שיפוץ חדר אמבטיה ליצירה שבה כדאי לקרוא לעזרה.

שיפוץ חדרי אמבטיה מספק גם הזדמנות טובה לשימוש חוזר בורות

כלי סניטריים ואמבטיות גלילה ומהווה דרך ניתנת להצלה וחסכונית לשדרוג ברזים קיימים, במיוחד אם מוחלים מחדש או מוסיפים סביבות חדשות. צביעה מהירה של הכיור והשירותים החדשים יכולה להיות שימושית אם בעל הבית מדלג על עלויות העבודה של עבודות חשובות יותר של בונה, אינסטלטור או חשמלאי, אך בשל הפרשות הנדרשות הכרוכות בהגעה לכל פינה בחדר הרחצה הקטן, תוכל להחליט להזמין צייר כדי למנוע הידרדרות. התקנת אריחים כרוכה בעלות העבודה הגבוהה ביותר של כל שיפוץ חדר אמבטיה, לכן יש להזהיר כי מדובר בעבודה קשה וגרירה שאורכת פי שניים או שלוש פעמים כאיש מקצוע ואולי לא תיראה טוב.

לפני שאתה עושה מדידות ופותח את המקלחת

אתה צריך לקחת את הזמן לתכנן את שיפוץ חדר האמבטיה שלך צעד אחר צעד כדי לקבל את התשובה המדויקת שאתה נמצא בה. לפני שתתחיל להרכיב את האלמנטים שאתה רוצה שיהפוך לגמר עיצוב חדר האמבטיה, אתה יכול לבחור את האלמנטים העיצוביים שאתה רוצה בחדר האמבטיה שעובדים טוב עם שאר עיצוב חדר הרחצה, מכיוון שהם עובדים יד ביד עם הפונקציונליות הנחשבת, מי יתכנן את חדר האמבטיה ויתייחס לבסוף מכירת הבית, וקחו רגע לחשוב כיצד יתאים עיצוב חדר הרחצה לחלקים אחרים של הבית. לדוגמה, שיפוץ חדר אמבטיה לילדים עשוי לדרוש אמבטיה פשוטה, אך סביבה חדשה לספא החלומות שלכם יכולה לכלול אריחי זכוכית, תא מקלחת, שישה ראשי מקלחת, ואלמנטים של פסיפס זכוכית.

התכנון אינו מתייחס רק לקביעת משך עבודות השיפוץ

אלא גם לשלבי ביניים מסוימים כגון הזמנת ורכישת אריחים, אביזרים וארונות איפור בהתאמה אישית והבטחת מסירתם כאשר הקבלן דורש זאת. . במיוחד עבור אלה שיש להם רק חדר אמבטיה אחד בבית, תכנון מוקדם הוא קריטי, שכן הוא צריך להיות מוכן למי יתקלח באיזה חדר אמבטיה ומי ישתמש בשירותים ומתי. בין אם אתה צריך לעשות אינסטלציה או עבודה מיוחדת יותר, תרצה לדעת את הגישה הטובה ביותר לפרויקט שלך כדי להביא יופי לחיים עם מינימום סיבוכים ועלויות.

כמות עבודה טובה שתוכל לחלוק עם הקבלן שלך מורכבת מהריסה

חילוץ והנחת לוח תומך בטון חדש, רצפה המוקפת באריחים חדשים והחיבורים שלהם, התקנת אביזרים חדשים, חיבור סניטרי. מתקנים, התקנת חומרה והכנה לצביעת הקירות. במהלך עבודות ההריסה מוסרים אריחים, רצפות ואביזרים ישנים ומכבים את אספקת החשמל והמים לחדרי הרחצה. משך ההפרעה תלוי בגודל חדר האמבטיה ובמידת השיפוץ שבחרתם, אך אם אתם בטוחים שאתם יודעים מה עומד לקרות, תוכלו לסיים את עבודות הבנייה וליהנות מחדר אמבטיה חדש ומפואר בסיומו. .

אם אתה בטוח שאתה יכול ללכת בגישה DIY ולחסוך כסף

אחד השלבים הצפויים ביותר בשיפוץ חדר האמבטיה הוא התקנת השירותים. יש הרואים בשיפוץ ציור, ראש מקלחת ווילונות חדשים, כיור ומעמד כביסה חדשים, בעוד שאחרים מחליפים את השירותים, האמבטיה, הכיור, מושכים את הרצפה ואת האריחים ומתחילים את העידון המלא מאפס.