הכנת תשריט בית

בניית בית חדש ומציאת תוכנית הבית הנכונה יכולה להיות אחת ההחלטות הגדולות ביותר שרוב האנשים מקבלים בחייהם. הסיבה העיקרית שאנשים קונים תוכניות לקבל תוכנית שתוכננה בדיוק עבורם היא, כמובן, מחיר וזמן. עליכם לדעת כי מחירו של בית בהתאמה אישית למחצה עתיד לעלות ועליכם לדעת כי עליכם לבנות את ביתכם החדש על אדמתכם.

אם אתם מחפשים תוכנית טרומית ולא שוקלים אותה

תוכלו לצפות לשלם בין $ 1,500 ל -2,000 $ עבור תוכנית חצי מותאמת אישית לביתכם, ועד $ 3,200 עבור מחיר מקדימה . אם ברצונך לחסוך כסף בפרויקט שלך מראש, עליך לשקול שתי אפשרויות נוספות לתוכנית הבית שלך.

אפשרויות אלה עוזרות לכם ליצור את בית חלומותיכם תוך ניצול החיסכון העצום שניתן לעשות בקניית תוכנית מניות מעצבי הבית. אם אינך מוצא את בית החלומות שלך בשוק, או אם אתה רוצה ליצור בית משלך, שקול לבנות משלך.

אם אתם מתכננים הרחבה או שיפוץ

הציגו את תוכנית הקומה הסכמטית של הבית כולו מופחת. לתכנית בית, יש להשתמש בקנה מידה של 1/4 אינץ 'לרגל לתכניות קומה – תכניות קומה, אך שרטט אותו כתכנית של רבע אינץ', כלומר כל רבע אינץ 'של התוכנית יהיה שווה לרגל אחת.

לפני שהוא נבנה. כדי לצייר את הקיר הראשון, השתמשו בקנה מידה זה וקבלו מושג כמה שטח התוכניות שלכם בקומה הראשונה תופס.

תכנית קומה היא סוג של רישום

המציג את תוכנית הקומה של בית או נכס (למעלה). הוא נועד לתת לך מושג מפורט על תכניות הקומה של כל קומה בבית. תכניות הקומה דומות מאוד לתוכנית הקומה של בית, אך ברישומים דו מימדיים (2D) המציגים את מבנה הקירות והחדרים כפי שנראה לעיל. תכניות קומה הן קווים דו-ממדיים ודו-מימדיים והן סוג הרישומים המציגים פריסה עבור הנכס שלכם למעלה, כמו גם עבור נכסים אחרים.

תוכנית קומה היא סוג פשוט של תכנית בתים המציגה את תכניות הקומה ואת הממדים של הבית שלך. רישום תוכנית הקומה שלמטה הוא הפשוטה והבסיסית ביותר מכל תוכניות הקומה.

במקרים רבים יש תוכנית קומה, אשר בדרך כלל ניתנת עם סדין קרקע, אך תוכנית זו נקראת תכנון סכמטי. תוכנית זו מתייחסת בדרך כלל רק לתכניות הקומה של הבית המקורי ולא לבית כולו, אלא אם כן ישנן תוספות.

אם אתה משתמש בתוכנה לעיצוב דירות

הציור הראשון שלך לפני שתתחיל הוא תוכנית הקומה, בין אם אתה מצייר ביד או שורטט תוכניות. תכניות קומה ממלאות כמה תפקידים: הן כלי עזר לאדריכלים וקבלנים בפיתוח תוכניות, הן עוזרות לך לדמיין את הפרויקט הכללי והן מספקות ייצוג חזותי של הפרויקט כפי שהוא מתואר.

כשאתה מכניס תכנית בית, תמצא רשימה של התוכניות החשובות ביותר שאתה צריך להכין, כגון תכניות קומה למטבח, סלון, חדר אוכל וחדר אמבטיה. החלק הבא מתאר את הכלים שניתן להשתמש בהם ליצירת שרטוטים ראשוניים, כמו גם את תוכנית המפתח הנדרשת להכנה.

בחירת תכנית קומה לבית החדש שלכם

היא החלטה מורכבת, אך עם הזמן והמחקר תמצאו את תוכנית הקומה המושלמת עבורכם ועבור בית חלומותיכם. לכל בעל בית יש סגנון עיצובי משלו, לכן חשוב לבחור תוכנית קומה העונה על צרכיכם. תכניות קומה חשובות גם ליצירת תכניות קומה לרהיטים כדי שתדעו אילו פריטים מתאימים ואילו לא.

בין אם אתה פועל כקבלן כללי משלך ובין אם ברצונך להעביר את הפרויקט למיקור חוץ, הנה מדריך מהיר למציאת תוכנית הקומה הבאה שלך. אם אינך מעוניין לשלם עבור תוכנית דיור ורוצה לקבל שליטה מלאה בתכנון הסופי, אתר זה מציע קורס פשוט – קל לביצוע – שילמד אותך כיצד לנתח את הנכס שלך ולתכנן חללים פנימיים וחיצוניים. .

תוכנית בנייה היא מכלול רישומים המורכב משלושה מרכיבים עיקריים: תכנית אתר, תכנית קומה ועיצוב מבנה. בעוד שתוכניות הבנייה הראשוניות הן תכניות אתרים, יש צורך לערוך תוכנית אחרת, כגון תכניות קומה לחלל הפנים והחוץ.

אם אתה בונה בית מותאם מאפס

אתה יכול לעבוד עם Artchitect להכין את תוכנית הבית שלך, אך שינויים גדולים עשויים לחייב את המעצב לשנות את התוכנית. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא למצוא מודד שמוכן להגיש לך תוכנית בית כדי למזער או למנוע את עלויות הבנייה מחדש. אדריכלי הבית שלנו יעזרו לכם לעצב תכניות בתים העונות על צרכיכם ולדון אתכם בתוצאות הטובות ביותר האפשריות.