מתנפחים להשכרה ליום הולדת

עם כל ההכנות והניקיונות, עריכת מסיבת יום הולדת לילדכם יכולה להיות לחוצה, מובנת זמן רב וסוחפת באופן מובן. מצד שני, לזרוק את ימי ההולדת של ילדיכם לבית אומר שיש לכם פחות דאגה ותוכלו להתאים אישית את החגיגה ולחסוך יותר כסף על ידי עריכת מסיבות יום הולדת של ילדיכם בבית. כשימי הולדת לילדים מתקרבים, אתה מרגיש לחוץ לערוך מסיבה גדולה כדי שילד ירגיש אהוב ומוערך.

תוכלו להביא למסיבה חטיפים יבשים שהוכנו מראש

ממתקים או מגשי ירקות, אך אם לא קניתם את התיק הפופולרי Bounce Roanoke Goodie, תוכלו להביא משלכם. תוכלו גם להכין את המאכלים האהובים על ילדכם, כגון עוגות, גלידה, עוגיות ופינוקים אחרים, או סתם להעביר ארוחות אחרות לבית ילדכם לאהבתה.

אם אתה צריך לתזמן מחדש את המפלגה שלך או שיש לך שאלות כלשהן

אנא פנה אלינו וצור קשר עם DBO-EVENTS לימי הולדת. להשכרת מתנפחים או מגלשת מים למסיבת יום הולדת, מלאו בקשת הזמנה כאן. במהלך תקופה זו תתנהג אם עדיין לא עשית זאת על ידי הזמנת מגלשת המים המתנפחת, הטירה המתנפחת או מגרש המשחקים האהוב עליך.

אם חדר המסיבות דורש ניקיון נרחב עקב פעילויות האורחים

יחויב בתשלום נוסף בסך 35 $. אם תזמינו פיצה לילדים ותביאו אוכל למבוגרים, תחויבו בגין אכילה מחוץ לבית. בנוסף לעלות המזון החיצוני, גובה דמי פיצה בסך 15 דולר על כל פיצה שנרכשה. אתה עשוי לגבות עד 50 $ עבור הבאת אוכל או משקאות אחרים מחוץ למלון, ותוספת של 20 $ עבור כל המשקאות הלא אלכוהוליים.

אם זו המסיבה הראשונה שלך ביום

תהיה לך גישה לחדר המסיבות לפני שהזמן באמת מתחיל. כאשר הגיע הזמן להתחיל את המסיבה, כל אורחי המסיבה יהיו שם כדי שכולם יוכלו לבלות עם קייטי. אנו מבקשים מכל האורחים להגיע לפחות 30 דקות לפני המסיבה שנקבעה כדי שהילדים יוכלו לקפוץ על המתנפחים ולשחק עם חבריהם. הצוות הידידותי והמשעשע נמצא בפיקוח, כך שתוכלו להירגע וליהנות מהמסיבות. לסרטון בטיחות, אנא עיינו בסרטוני הבטיחות של רואנקה באתר שלה וכן בפייסבוק, טוויטר ואינסטגרם.

הטירה הקופצנית ליום הולדת

היא מכשיר לחברות לילדים, ואם יש לכם מסיבת קיץ, מגלשת המים היא כמובן התוספת המושלמת למסיבת בריכה. אחת הסיבות שכדאי לשכור מגלשת מים למסיבת יום הולדת בצפון קנטקי היא בידור. לכן אנו שוכרים מגלשות מים למסיבות יום הולדת בצפון קנטקי ופעילויות מהנות אחרות כמו שחייה, בריכות שחייה, מתנפחים ועוד.

תוכלו להוסיף כיף

שמחה והתרגשות למסיבה שלכם על ידי שילוב טירות קופצניות, מגלשות מים, בריכות שחייה ועוד במסיבה שלכם. תוכלו לעצב את בית הקופצנות שלכם במגוון דרכים שונות, החל מטירת הקפיצה המסורתית ועד כמה דרכים אחרות שיוצרות מראה תוסס ומדהים.

כל שעליך לעשות

הוא להתחיל עם החבילות מתנפחים ליום הולדת ולשלב נושא זה עם בית להקפיץ משולב 4in1 או 7 in1. מארגני המסיבות יכולים להקל עליכם בכיף ולעזור לכם להעביר את המסיבה בזמן ולוחות הזמנים. אין זמן רב לחיברות, תכנון מסיבות ופעילויות צד אחרות במהלך הזמן.

המסיבה שלך תהיה פרטית לחלוטין, בבית שלך או בחדר פרטי עם המשפחה, החברים והמשפחה.

ליגת הצדק

היא נקודת הקפיצה המושלמת לגיבורי על שאפתנים, ומשאירה לך הרבה מקום לתרגל את תמרוני גיבורי העל שלך. אתה לא צריך לדאוג שכוחות העל של ילדך יגיחו מהבית הקופצני בזמן שאתה קופץ בבטחה ומשחק עם חברי גיבורי העל האחרים שלך. כך תוכלו להתקרב למשפחתכם תוך כדי ביצוע כל העבודה בכדי להפוך את המסיבה למהנה וחלק ככל האפשר. ילדכם וחבריו יכולים לבלות זמן בלתי נשכח יחד, גם מבלי לשבור את הבנק.

הוא כולל אזור קפיצה גדול מקורה, קיר טיפוס ויש בו שני קירות טיפוס, בריכה, משטח קרח ומגלשת מים.

הגלשן המכני ורכיבת השוורים המכאניים הם האופציה המושלמת לכולם ליהנות

המאפיינים המיוחדים של שילוב זה כוללים בריכת שחייה, קיר טיפוס, מכשולים קופצים ומגלשת מים. יש להם גם הקפצה משולבת מליגת הצדק 5in1 שהיא הרבה יותר גדולה ומציעה מגוון סוגים שונים של הקפצות, כמו בית הקפצה, בתי הקפצה ואפילו מגרש כדורסל.