לייזר טאג בדרום

לייזר טאג הוא משחק שקיים די הרבה זמן. זה משחק של טאג, אבל במקום להשתמש בידיים שלך כדי לגעת בשחקנים אחרים, אתה משתמש באקדח לייזר. התותחים מצוידים בחיישנים ופולטים קרני אינפרא אדום אשר נקלטות לאחר מכן על ידי המקלט על האקדח של השחקן השני. ברגע שאתה "נפגע" מהקרן, אתה מחוץ למשחק עד שנשאר אדם אחד או עד שמישהו קורא "זמן".

לייזר טאג בדרום – מי הכי מומלץ?

יש הרבה מקומות בדרום שבהם אתה יכול לשחק לייזר טאג. אבל אם אתה רוצה לחוות חוויה שתפחיד את המכנסיים שלך, פנה עכשיו לחברת לייזר טאג פאוור המבצעת משחקי לייזר טאג בדרום בשטח ברמה הגבוהה ביותר!

אם אתם מחפשים פעילות מהנה לעשות עם חברים ובני משפחה, אל תחפשו יותר מאשר לייזר טאג. זה משחק ששיחק כבר עשרות שנים אבל רק לאחרונה נעשה בטוח יותר עם לייזרים במקום כדורי צבע או כדורים.

בחירת חברת לייזר טאג

טאג לייזר הוא משחק הכולל שחקנים שלובשים אפודים עם חיישנים ויורים ביריבים עם קרני אור. זהו משחק פופולרי עבור ילדים, בני נוער ומבוגרים כאחד.

ישנם יתרונות רבים של טאג לייזר. זו יכולה להיות פעילות נהדרת לבניית צוות עבור חברות. זה משפר את תיאום עין-יד, רפלקסים, וזו גם דרך מצוינת להוריד מתח מהעבודה או מבית הספר.

עם זאת, ישנם כמה סיכונים גם בעת משחק לייזר טאג. שחקנים עלולים להיפצע אם הם לא ימלאו אחר כללי הבטיחות או אם הם לא נזהרים מהסביבה שלהם.

לייזר טאג הוא משחק טאג שמשחקים בזירה חשוכה. שחקנים לובשים אפודים המצוידים בחיישנים, והמשתתפים משתמשים ברובים ידניים עם מצביעי אינפרא אדום כדי לירות אחד על השני. מטרת המשחק היא להיות השחקן שיורה בכל חיישני היריבים לפני שהם יורים בכם.

שלושת הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מתקן לייזר טאג הם:

1) גודל הזירה

2) מספר השחקנים המותר למשחק

3) מגוון המשחקים שמציע המתקן

איך לערוך את המסיבה המושלמת עם פעילויות מהנות לכל החברים שלך – מסיבת לייזר טאג!

לייזר טאג היא פעילות מושלמת לילדים בכל הגילאים וגם למבוגרים! זוהי פעילות נהדרת לעשות עם חברים ובני משפחה.

הנה כמה רעיונות למסיבות מהנים שיעזרו לך לערוך מסיבת לייזר טאג משלך:

– הזמן חברים למסיבת לייזר טאג בחוץ. אתה יכול להגדיר את המשחק עם שתי קבוצות ולגרום לכל קבוצה לשחק בתורות. זה ייתן לכולם הזדמנות לשחק את המשחק.

– שחק לייזר טאג כחלק מציד נבלות. תנו לכל צוות רמזים כדי שיוכלו למצוא את דרכם בבית או בחצר כדי למצוא את הרמז הבא, שיוביל אותם לרמז אחר וכו', עד שימצאו את האוצר הסופי!

– שחק לייזר טאג במסלול מכשולים כמו בחדר כושר או פארק שעשועים, אבל בתוך הבית שלך או בחצר האחורית שלך!

מסיבת לייזר טאג היא אחת המסיבות המהנות והמרתקות ביותר לילדים ולמבוגרים כאחד.

ילדים אוהבים את הרעיון שהם משחקים במשחק, עם לייזרים, ומבוגרים אוהבים את הרעיון שזו דרך בטוחה להתאמן וליהנות מהנושא הישן והטוב.

החלק הטוב ביותר באירוח מסיבת לייזר טאג הוא שאתה יכול לעשות את זה בכל מקום! אתה יכול להשכיר ארקייד או אפילו לארח משלך בבית. ישנן דרכים רבות ושונות להקים זירת לייזר טאג משלך, כך שתוכל להיות בטוח שתמצא משהו שמתאים לצרכים שלך.