הוא בנה בעצמו אב טיפוס והקים את חברת נריה בשנת 1953, היצרנית המסחרית הראשונה בישראל של דודי שמש. בשנת 1967 אחד מכל 20 משקי בית השתמש בשמש כדי לחמם את המים, ונמכרו 50,000 דודי שמש.

לאחר משבר האנרגיה של שנות השבעים והשמונים

הכנסת בישראל אימצה חוקים המחייבים התקנת פאנלים סולאריים בבתים חדשים ובמגדלים גבוהים עם שטח גג לא מספיק. בשנת 1976 הזמינה ישראל דודי שמש במודיעין בגובה שמונה קומות בכל בנייני המגורים החדשים.

ישראל

היא כיום המובילה העולמית בשימוש באנרגיה סולארית לנפש, והיא מהווה 3% מצריכת האנרגיה העיקרית של מדינתה. ישראל משתמשת בדודי שמש וחוסכת למדינה כ -2 מיליון חביות נפט בשנה, שהיא הצריכה הגבוהה ביותר בעולם. כתוצאה מכך, כ -85% ממשקי הבית משתמשים כיום במתקנים תרמיים סולאריים, ו- 3% מהאנרגיה הלאומית הנצרכת היא אנרגיה ראשונית.

על פי מחקר של הפדרציה האירופית לתעשיית השמש הסולארית, בישראל יש כיום רשת ענפה של מתקנים סולאריים המספקים 8% מהאנרגיה שלה. בארה"ב, מספר דודי השמש למשקי בית הוא פחות מאחוז אחד למרות עשרות שנים של תמיכה מצד מאריי ואחרים.

המחסור במים חמים של אמריקה מוצג לעתים קרובות כתאונה היסטורית המונעת על ידי פוליטיקה ודלקים מאובנים זולים

רוב מחממי המים בסן פרנסיסקו פועלים על גז טבעי, ומשק הבית האופייני מוציא כ -1,000 דולר על חשבונות גז בשנה. כ- 25 אחוזים מצריכת האנרגיה הפרטית נובעים מהסקה של מים, שמושגת על ידי שריפת דלקים מאובנים. – שלא כמו מכוניות, תנורי חימום מים ותנורים הם המקור הגדול ביותר לפליטת גזי חממה לבתינו, כמו גם מזהמים מזיקים אחרים כמו פחמן חד חמצני וחלקיקים. עם זיכויי מס ממלכתיים ותמריץ חימום מים סולרי בקליפורניה, חימום מים סולארי הופך להיות אפשרות אטרקטיבית יותר ויותר. דודי שמש (המכונים גם מערכות מים חמים סולאריים) הם הדרך החסכונית ביותר לייצר מים חמים לביתכם.

הם מפיצים נוזל העברת חום שאינו מקפיא דרך קולט ומחליף חום. מערכות חימום מים פסיביים זולות יותר ממערכות אקטיביות, אך אינן יעילות באותה מידה. זה עובד הכי טוב עבור משקי בית עם דרישות מים חמים משמעותיות ביום ובערב.

בנוסף לשיטות שונות של זרימת מים, דודי שמש במודיעין כוללים גם סוגים שונים של פאנלים סולאריים. פאנלים סולאריים הם תחנת הכוח של כל מערכת חימום מים מכיוון שהם הופכים את אור השמש לאנרגיית חום, אשר בתורם מייצרת מים חמים לבתיכם.

דודי שמש נועדו לחמם אצווה של כמה ליטרים מים בו זמנית. מערכות חימום מים סולאריות דורשות מערכת גיבוי לימים מעוננים ולתקופות של ביקוש מוגבר. מיכלי מים חמים קונבנציונליים יכולים לספק גיבוי כחלק מחבילת מערכת השמש.

מערכות חימום מים סולאריים מהוות מקור אנרגיה פשוט ואמין לביתכם

שימוש בכוח השמש לחימום המים שלך היא אחת הדרכים הקלות ביותר להפוך את ביתך ליעיל יותר באנרגיה. מערכת חימום מים סולרית בממדים נכונים או מערכת תרמית סולארית יכולים לכסות עד 75% מדרישת המים החמים השנתיים שלך.

חימום מים מהווה כ- 40 אחוזים מחשבון האנרגיה החודשי הממוצע של המשפחה

משק בית ממוצע בארה"ב משלם בין 2,500 ל -5,500 דולר על מנת להתקין דוד שמש שמופעל על ידי השמש. העלות החיצונית של התקנת דוד שמש בביתכם תלויה בכמה גורמים. לאחר שהמחמם שלך מותקן ומתוחזק, נסה את האסטרטגיות הנוספות לחיסכון באנרגיה כדי להפחית את עלויות המים והחימום שלך ככל שאתה זקוק למערכת.

בהשוואה למערכת פעילה

תנורי מחזור פסיביים מורכבים מעט יותר בעיצובם. מיכלי המים במערכות אלה ממוקמים הרחק מהפאנלים הסולאריים כדי לחמם את המים בצורה יעילה יותר. כמכשיר לחיסכון באנרגיה, הם זולים יותר להתקנה מאשר דוד מים במודיעין.

מילטון פטרוליום מילטון פטרוליום מבוסס באירלנד ואנחנו ספק נפט JP54-D2-M100 ספק גפ"מ

סולאר בע"מ גבירותיי ורבותיי, אנו בחברת סולאר בע"מ מציעים מגוון רחב של מערכות חימום מים סולאריים עם פאנלים סולאריים פוטו-וולטאיים לייצור חשמל.

על פי דו"ח CSI-T

חימום מים סולארי הוא אחת הדרכים הקלות ביותר להשתמש באנרגיה מתחדשת ולהפחית עלויות אנרגיה למשקי בית באקלים קל עם חשבונות חשמל נמוכים. טכנולוגיות תרמיות סולאריות, כולל חימום מים סולאריים, הן שיטה ישירה, יעילה וחסכונית להפחתת חימום. אוי בין תעשיית דוד השמש האמריקאית שנכנסה לפוליטיקה.

במרחק של 3 ק"מ, קטוגולו קרובה לנמל, שהוא מרכז שייט בינלאומי הולך וגדל עם למעלה מ -1,000,000 מבקרים בשנה. שני שדות התעופה מקבלים עשרות טיסות שכר ממדינות אירופה.

 
למידע נוסף אודות דודי שמש מודיעין יש לבדוק כאן: orenergy.co.il