גוזם עצי גדר חיה

הפעל את הגוזם שלך לאורך חוט הניילון ההדוק כדי ליצור חיתוך ישר… ולאחר מכן הנח בעדינות את הגוזם לאורך חוט הניילון ההדוק כדי ליצור חתכים ישרים.

עבור שיחים רחבים וגבוהים

השתמש בסרגל קיצוץ שאורכו כ-26 אינץ'. אם אתה חותך גדר חיה רחבה שנגישה רק מצד אחד, השתמש במוטות קיצוץ בגודל של 22 עד 24 אינץ'. חותכים את החלק העליון של הגדר שטוחה, החזק את הגוזם בגובה סרגל החיתוך והנח אותו משמאל לשמאל.

חשוב להחזיק תמיד יד אחת על הגוזם ולעולם לא להחזיק ענף ביד בזמן שמנסים לחתוך אותו באחרת

מסורי בר מגיעים בגדלים שונים כמו כלי גיזום עצים, אז בחרו דגם בעל הקוטר האידיאלי לענפים שלכם. זכרו שמסורי עמוד נועדו לעזור לעשו זאת בעצמכם להגיע לענפים גבוהים יותר וניתנים לניהול שיכולים לעמוד זקוף מהאדמה.

אם לגדר החיה שלך אין שקע או כבל

גוזם זה הוא בחירה טובה. גוזם הגידור החדש של Poulan PR2322 גז מצויד במנוע 23 סמ"ק תזמון מלא דו מחזורי והוא חזק, קל לתפעול ומושלם לחיתוך שיחים וגדרות בחצר. כאשר משתמשים בגוזם קונבנציונלי בתחתית הגדר החיה שלך, ניתן להכניס תורן מאריך פיברגלס יציב באופן שיגיע בצורה הטובה ביותר לראש הגדר החיה.

מצויד בלהבי נירוסטה משוננים דו-צדדיים חזקים

גוזם הגדר החדש של אומן הגיזום המופעל על גז יכול לחתוך עד איבר אחד. יש לו טכנולוגיה מתקדמת נגד רטט לנוחות מעולה ועייפות מופחתת, ידית אחורית מסתובבת לשליטה בנוחות ובאחיזה, כמו גם זוויות חיתוך והתמצאות. גוזם השיחים החשמלי שלנו בגודל 22 אינץ', להב המסור ™, יכול לחתוך ענפים בעובי של עד 15 אינץ'.

גוזם גידור כבד 

שהוא כבד יותר מגוזם חשמלי או סוללה רגיל אבל בצד הקל יותר עבור גוזם גז. גוזם הגדר חיה העוצמתי מספק עוצמה נקייה לאורך זמן עם להב בגודל 22 אינץ' המושלם לעבודה עם שיחי מגורים וגינה, שיחים, שרכים וגדרות קטנות יותר.

גוזם גדר חיה זה כולל חותך כפול בחיתוך לייזר בגודל 22 אינץ' עם ידית כדורית מלאה ליכולת תמרון מקסימלית ומרווח להבים של 3/4 אינץ' המאפשר לחתוך ענפים בעובי של עד 1 1/2 ס"מ

מצויד בסוללה עוצמתית של 56 וולט, גוזם הגדר בגודל 24 אינץ' עם אפקט כפול הוא הבחירה הטובה ביותר שלנו עבור חותכי הגידור הטובים ביותר. גוזם הגידור האלחוטי 24 אינץ' 56 וולט של חברת Ego Power הוא אחד מגוזמי הגדר האלחוטיים הטובים בשוק עם להב פלדה מוקשה 24 אינץ' וכושר חיתוך של 1 אינץ'.

העצות והטכניקות הבאות שימושיות עבור רוב סוגי השיחים והשיחים

לא משנה באיזה גוזם אתה משתמש. גוזם משוכות הוא כלי חשמלי בעל להב בוכנה משונן שפותח לקיצוץ שיחי גדר חיה ושיחים בעלי ענפים קטנים. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על מקור הכוח, המנוע, גודל הלהב והאם עדיף להשתמש בגוזם גדר חיה חשמלי או בדגם גז כדי למצוא את גוזמי הגדר הטובים ביותר לשימור החווה וליצירת פרטיות מסודרת.

באופן כללי, הגוזמים הגדולים, היקרים והחזקים יותר הם הגוזמים עם סוללות מתח גדולות יותר ומנועים שהם 3.6 וולט ומעלה. יש להם גם מנועים גדולים יותר, מנגנוני הנעה חזקים יותר ומוטות חיתוך ארוכים יותר.

הם לא רק חותכים משוכות, שיחים וחיפוי קרקע, אלא גם חותכים גבעולים וענפים בעובי 3-4 אינץ'. לגוזמים מונעי גז יש מנוע חזק יותר וחותכים ענפים עבים יותר. גוזמים רבים נמכרים ככלי עבודה בלבד, אשר אומר שאתה צריך לקנות מטען.

המנוע מניע את הכוח שנוצר על ידי המנוע ומניע את גוזם הגידור כך שיוכל לחתוך עלים

זרדים וענפים קטנים. בניגוד לגוזם משוכות בטרקטורים, הכנף מרחיקת הלכת למכסחת מנגנון חיתוך שונה והיא משמשת לא רק לקיזום משוכות, אלא גם ליישומי שטח שונים כגון כיסוח דשא גבוה, חיתוך שולי דרכים ותחזוקת תעלות.

לקבלת תוצאות מיטביות

השתמש באחד משלושת הכלים החיוניים הללו בעת גיזום עצים. אם צריך לגזום גדר חיה ע"י גיזום ענפים עבים, השילוב של אחת התמונות למעלה הוא בחירה טובה. בדרך זו, אור השמש חודר לענפים התחתונים ולמערכת השורשים, מה שהופך את הגדר לירוקה ושופעת.

אנחנו גוזמים גדרות ושיחים במקומות שונים 

גוזם גדרות, שיחים או שיחים הוא כלי גינון או מכונה בשווי $1 המשמשים לחיתוך משוכות, שיחים בודדים ושיחים. סוג הגוזם לקנייה תלוי במספר גורמים, ביניהם גודל הגידור, מיקום הגידור בנכס, העדפות אישיות ועלויות.

ניתן להשתמש בדגמי בנזין גם לחיתוך כבל. קבצים מצורפים שעובדים עם Bilt הם גוזם מחרוזות Troy Bilt כלי גז, גוזם עשבים וגוזם מברשות.

אני בשוק של Greenworks גוזם 40V כי אבא שלי עושה הרבה תחזוקה של המשוכות שיש לנו

והגזזמים הם מפלסטיק ולאורך השנים ניתן להאריך את המוט ולהתאים חלקי קישוט להתמודד עם משוכות 7 רגל, והן יתלשו או ישברו את המוט כאשר חלקי הגזרה יחוברו למוט.