הרכבת טלוויזיה בעלת מסך שטוח על הקיר היא אחת מאותן פעילויות אשר מעטות ידועות, אך יכולות לחסוך הרבה כסף. התקנת קיר על טלוויזיה היא שירות לפי דרישה שיכול להיות מאוד משתלם ויכול לעזור לך למשוך את הלקוחות המשתלמים ביותר שיכולים להפוך אותך ללקוחות לטווח ארוך. הוא גם ישפר את מראה המסך השטוח החדש שלכם וייתן לכם את ההזדמנות להשוויץ בו במלוא הדרו.

בעלי בתים נוטים להעניק ערך גבוה לשירות

במיוחד אם הטלוויזיה יקרה והם חושבים שיהיה קשה להעלות אותה לקיר. שמענו סיוטים רבים על תשלום של 100 $- 200 $ עבור טלויזיה, 40- $ 100 עבור כבלי HDMI ו- 100 $ עבור עבודה של מתקין טלוויזיה. שירותי התקנת טלוויזיה לא מקומיים נבחרים לעתים קרובות מכיוון שהם זולים יותר מיזם או אומן שמגיע לביתך כדי להתקין את הטלוויזיה החדשה והיקרה שלך.
עבור עוד פרטים נוספים על הנדימן לתיקונים קטנים בבית ותליית טלוויזיות איכותית ומקצועית עם הנדימן אמין ויסודי מהיום להיום כדאי לבקר באתר kniyashava.com

בעת תכנון כבלים, עיצוב הרכבה שלך על הקיר יקבע היכן להתקין שקעים וחיבורי כבלים. הסוגריים מסופקים בדרך כלל ללקוח, אך אם אתה עושה חיווט לקיר, אינך צריך לעשות זאת.

אם תקן הטלוויזיה שלך מאפשר לך למשוך את תושבת הטלוויזיה מהתושבת שלנו

הטלוויזיה תוצמד לקיר, שם תרגיש בנוח ותתן לילדים ולחיות המחמד שלך להסתובב בחדר. כאשר הטלוויזיה שלך מותקנת על הקיר, ה- Pro ימקם את כיסוי הכבלים שלך לפחות בסנטימטר אחד מהחלק התחתון של הטלוויזיה הרכובה, כך שהטלוויזיה תהיה מוסתרת מהכבל היוצא מהחלק העליון של הכיסוי. הר השקע הוא הר תנועה מלא המותקן על הקיר עם קופסה שקועה כפי שמוצג להלן.

כאשר ספק השירות מגיע להתקין את המסך השטוח שלך על הקיר יהיה עליך להראות לקיר לאן הטלוויזיה תגיע ואת השקע המתאים לה לטכנאי שלך

אנו מומחים להתקנת הטלוויזיה בעלת מסך שטוח על כל סוג של משטח קיר. אנו יודעים כיצד לחבר טלוויזיה לקיר בכדי לגרום לה להיראות ולעבוד בצורה אופטימלית.

Tech Guyz מציעה מגוון רחב יותר של שירותים עם התמקדות קהילתית בשירות ושביעות רצון איכותיים

כולל התקנת טלוויזיה, התקנה, התקנת בידור ביתי, כבלים בכבלים ועוד. ממערכות אבטחה ועד תשתיות IT ורשת, חברות רכש והרכבה של טלוויזיה מציעות שירותי Tech Pro מעשיים לכל צרכי העסק שלך.

הם מסוגלים לחבר טלוויזיות בעלות מסך שטוח לקירות ולארונות בבית או במשרד

מה שעוזר להסתיר את החוטים ולתת לך את המראה שאתה רוצה. מתקן הטלוויזיה של דרום שרלוט לשירותי הרכבה לקירות טלוויזיה סייעו לאינספור בעלי בתים של שרלוט להתקין את הטלוויזיות המותקנות על הקיר עם מדפים צפים בכדי להחזיק את הרכיבים שלהם.

הסיבה החשובה ביותר להתקנת שירות הטלוויזיה בדרום שרלוט להתקנת הטלוויזיה

היא הבטיחות. הם שם מהימן בכל הנוגע להתקנת הטלוויזיה שלך על הקירות עצמם ועוזרים לך לקבל את ההחלטה הטובה ביותר היכן למקם את הטלוויזיה שלך על ידי הצעת המלצות ממגוון רחב של סוגריים וסוגריים. עם בחירתך, תוכל להתקין את קיר הטלוויזיה שלך בזמן הקצר ביותר ובמחיר המתאים לך.

הרכבת הטלוויזיה החדשה שלך על הקיר יכולה להיות אתגר

בלשון המעטה. עד כמה שזה עצוב, תצטרכו למצוא כמה ברגים לתליית סוגר הטלוויזיה, וכדי לעשות זאת יש צורך להפוך את הקיר לגדול. גרוע מכך, הטלוויזיה עלולה לצאת מכלל שליטה, להיתקע באלכסון על הקיר או להסתבך עם חוטים המשתלשלים מתושבת הטלוויזיה.

הדבר הראשון שצריך לקחת בחשבון לפני התקנת טלוויזיה

הוא המיקום של סוגר הקיר. יש הרבה מהם, מזווית הצפייה ועד החשיפה לשמש, ואם אתה שומר את המכשירים המחוברים שלך בשקע הקרוב למקום אחד, סביר להניח שאתה מרכיב את הטלוויזיה שלך כדי להבין שהתקע לא הצליח להיכנס הקיר. אתה רוצה למצוא את האתר שלך על ידי חיפוש בגוגל במונח "מתקין קיר לטלוויזיה" בעיר שלך או במילות מפתח דומות.

אם אתה רוצה למקם את התושבת שלך על קיר לבנים

אנו ממליצים להתייעץ עם מומחה בשל הסתירות הטבעיות של הלבנים. ה- Sanus VMPL50A-B1 הוא אחד מסוגריים הבדיקה הדקים ביותר לפרופיל המחזיקים את גב הטלוויזיה על קיר בגודל 1 / 3-4 אינץ '. טלוויזיות גדולות בחדרים גדולים מותקנות בדרך כלל על קירות עם זווית צפייה כלפי מעלה שמפחיתה ככל שאתה יושב לטלוויזיה.

טלוויזיות גדולות עלולות להקשות על ההתאמה, לכן סיפקתי מפתח ברגים משושה עם רוב הוראות ההתקנה וערכת כפתורי VMPL50A-B1 לחיבור הטלוויזיה לצלחת הקיר. אתה מרים את הטלוויזיה על שני הסוגריים, תולה את לוחות הקיר ונועל את הסוגריים.

אין צורך לחבר טלוויזיה בעלת מסך שטוח לקיר ולהשאיר כמה רכיבים על המדף. מומלץ לתלות טלוויזיה על פי דרישה למספר מיקומי צפייה, מכיוון שקירות, פינות, צורות החדר ומיקומי החלון עלולים להקשות על מיקום הטלוויזיה בצורה נכונה.