פורץ מנעולים מוסמך בתל אביב

מהו מנעול חכם וכיצד הוא פועל?

מנעול חכם הוא מנעול שמחובר לאינטרנט וניתן לפתיחה באמצעות הטלפון שלך. אבל מה קורה כשמישהו פורץ את המנעול החכם שלך?
למידע נוסף אודות פורץ מנעול חכם מומלץ לבדוק ב- manolan1.co.il

מנעול חכם הוא מנעול שניתן לפתוח מרחוק על ידי אפליקציה בטלפון שלך. האפליקציה שולחת אות למנעול, ואז פותחת אותו עבורך. זה אומר שאתה לא צריך לסחוב מפתחות, אבל זה גם אומר שאם מישהו פורץ לחשבון שלך הוא יכול לפתוח את הדלת שלך בלי שאתה יודע.

פריצה זו שימשה בתכניות טלוויזיה וסרטים רבים, אבל עד כמה זה באמת מציאותי?

מנעול חכם הוא מנעול שניתן לפתוח באמצעות אפליקציה בטלפון. הוא מחובר בדרך כלל לאינטרנט וניתן לגשת אליו מכל מקום עם חיבור לאינטרנט.

ישנם יתרונות רבים לשימוש במנעול חכם. לדוגמה, אינך צריך לדאוג לשכוח את המפתחות ולהינעל מחוץ לבית או לדירה. אתה גם לא צריך לדאוג שתצטרך לסחוב מחזיק מפתחות כדי להשתמש במנעול – מה שיכול להקל על מישהו אחר לגנוב אותם.

מנעולים חכמים מגיעים עם כמה חסרונות גם כן. ראשית, הם זקוקים לחשמל על מנת לעבוד ואם הכוח יפסק אז לא תוכל להשתמש במנעול כלל. הם גם עולים יותר ממנעולים מסורתיים, אבל זה עשוי להיות הגיוני עבור אנשים שגרים באזורים עתירי פשיעה או שרוצים שקט נפשי כשהם מחוץ לבית לפרקי זמן ארוכים כמו במהלך חופשות או נסיעות עסקים.

הקדמה: כל מה שאתה צריך לדעת על בוחר מנעולים חכמים והסוגים השונים

בוחר מנעולים חכם הוא מכשיר הפותח מנעול חכם ללא צורך במפתח. ניתן להשתמש בו גם לפתיחת נעילה רגילה במקרה חירום.

בוחר מנעולים חכם הוא מכשיר המאפשר לך לפתוח מנעול ללא שימוש בכוח פיזי כלשהו. הטכנולוגיה הוצגה לראשונה בתחילת שנות ה-1900 והתקדמה עם הזמן.

ישנם סוגים שונים של בוחר מנעולים חכמים הקיימים היום בשוק. בוחר מנעולים חשמליים הם מכשירים המשתמשים בזרם חשמלי לפתיחת מנעולים. ניתן להשתמש בהם על רוב סוגי המנעולים וניתן להפעיל אותם על ידי כל מי שיודע להפעיל מברג. מנעולי איסוף בובות הם גם סוג נוסף של בוחר מנעולים חכם אשר תוכנן במיוחד עבור ילדים, כך שהם יכולים ללמוד כיצד לפתוח מנעולים מבלי לפגוע בצעצועים שלהם. Biko הוא סוג נוסף של בורר מנעולים חכם אשר תוכנן במיוחד עבור אנשים שרוצים ללמוד כיצד לפצח מנעולים, הוא מגיע עם הדרכה אינטראקטיבית וכל הכלים הנדרשים לתהליך זה

הכלים הטובים ביותר לבחירת מנעולים

כלי איסוף מנעולים מועדפים בקרב פורצים וגנבים. כלים אלה משמשים לאיסוף מנעולים ולהיכנס למקום מבלי לשבור מנעולים או חלונות. כלי איסוף מנעולים קיימים כבר מאות שנים, אך עם הופעת הטכנולוגיה, חלה עלייה במספר כלי איסוף המנעולים הקיימים בשוק.

הכלי הטוב ביותר לאיסוף מנעולים הוא לא רק על החומר ממנו הוא מורכב אלא גם על פונקציונליות, קלות שימוש ועמידות. זה אמור להיות מסוגל לבחור כל סוג של מנעול במינימום מאמץ. כמו כן הוא צריך להיות עמיד בפני בלאי כדי שיחזיק מעמד לאורך זמן גם אם נעשה בו שימוש יומיומי.

פריצת מנעולים היא פעולת פתיחת מנעול על ידי מניפולציה של מנגנון הנעילה ללא המפתח המקורי. זה בדרך כלל מקצוע מיומן, אבל ניתן ללמוד עם תרגול. קוטף מנעולים משתמש במגוון כלים לבחירת מנעול, כולל מרים, מפתחות מתיחה ומגרפות.

כלי איסוף מנעולים מסווגים לשני סוגים: ידני ומכני. כלים מכניים משתמשים באמצעים ממונעים או אלקטרוניים כדי לפתוח מנעולים שאינם ניתנים לבחירה ידנית. כלים ידניים מסתמכים על המיומנות והמיומנות של המשתמש לתפעל אותם על מנת לפתוח מנעולים ללא כל מקור כוח מלבד כוח וסבלנות אנושיים.

ישנם סוגים רבים ושונים של כלי איסוף מנעולים הזמינים בשוק כיום; חלקם פופולריים יותר מאחרים בשל קלות השימוש או נקודת המחיר שלהם. חלק מהכלים הפופולריים לבחירת מנעולים ידניים כוללים מפתחות שלד שיכולים לפתוח את רוב מנעולי הסיכות, מרים מגרפה הפועלים על ידי תנועת קצה אחד תוך הפעלת לחץ עם הקצה השני, ומתח

כמה הם עולים? והאם צריך לקבל אישור?

בוחר מנעולים חכם הוא מכשיר שניתן להשתמש בו לפתיחת מנעול ללא צורך במפתח. הם מותקנים בדרך כלל על דלתות וחלונות כדי לספק רמה נוספת של אבטחה.

העלות של בוחר מנעולים חכם משתנה בהתאם לסוג המכשיר ותכונותיו. הבסיסיים ביותר זמינים בסביבות $200 בעוד שדגמים מתקדמים יכולים לעלות מעל $1000. אינך צריך לקבל אישור מבעל הבית או מבעל הבניין שלך לפני התקנת אחד, אך עליך לבדוק תחילה עם חברת הביטוח שלך על מנת לוודא שהם יכסו את כל הנזק שנגרם כתוצאה מכך.

ישנם סוגים רבים ושונים של מנעולים שתוכלו לקנות באינטרנט. סוג המנעול הפופולרי ביותר שאנשים קונים הוא מנעול חכם. מנעול חכם הוא מנעול אלקטרוני אשר ניתן לפתיחה באמצעות אפליקציה לסמארטפון. אחד המותגים הפופולריים ביותר עבור מנעולים אלו הם Schlage.

העלות של Schlage smartlock נעה בין 140 ל-200 דולר, תלוי באיזה דגם תבחרו. אין צורך באישור לרכוש מנעולים אלו מכיוון שהם אינם נחשבים לכלי נשק על פי החוק, אך אתם צריכים לעמוד בכל התקנות באזורכם.