מניות Sleep Number Corp. צנחו ב -3% לאחר שהקמעונאית דיווחה על ירידה תלולה במכירות הרבעון השני, בעיקר הנגרמת על ידי המגיפה. קספר סליפ החמיצה את המכירות, Sleep Inc. השאירה את המכירות על השולחן, ומניית Sleep Number צנחה ב -3% – והחלירה יותר מהמכירות. אנליסטים שנחקרו על ידי FactSet צופים הכנסות ברבעון השני של 1.5 מיליארד דולר, לעומת 2.7 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד. אתה יכול להסתכל סביב נתוני הקונצנזוס של אנליסטים לשנים הקרובות על ידי אינטראקציה עם ציפיות הצמיחה החינמיות שלנו של אנליסטים.

חשוב לנו לוודא שכל חבר צוות וצוות שתלוי בעבודה שלנו יוכלו להבין על מה אנחנו עובדים ומה הבא, כדי שנוכל להפוך את העבודה הזו לגלויה לכולם.

אנו משתמשים בכלים כמו Slack ו- Skype

כדי ליצור משרד וירטואלי, ואנחנו יוצרים סביבה בוטחת על ידי יצירת קשרים אישיים. זה קשה יותר מרחוק, אך זה כמובן נעשה בסביבה משרדית, כך שנוכל לתקשר ביתר קלות מבלי לפצות על חוסר האינטראקציה ולשמור על העבודה והיעדים שלנו בראשם של המנהלים והעמיתים שלנו. אנו יוצרים משרדים וירטואליים שבהם תוכלו לראות מי בפגישה, מי יכול להיות עסוק, איזה סוג פגישות זמינים ויש לכם ערוץ בפלטפורמה שתוכלו להשתמש בה רק עבור הצוות שלכם.

מטרת מערכת זו היא לתמוך בניהול מעבדה בשימוש בכוח העבודה במעבדה בצורה יעילה וחסכונית יותר. במקום להסתמך על סגן מנהל, מנהלי בתי מרקחת מעסיקים עובדים ורוקחים המעוניינים בפרויקטים אדמיניסטרטיביים, קליניים והפצתיים שונים.

הפוסט דורש עבודה במקום ו- GDMS יביא למועמדים מודעים לכך במהלך תהליך הגשת הבקשה. כמו כן, שאלנו כמה מעובדי סיטריקס, שעובדים 100% מרחוק, על גישתם וכיצד גישה זו עובדת עבורם.

הנורמה החדשה של עבודה מרחוק דורשת הרבה

כדי לשמור על קשר עם עמיתים, כדי להישאר פרודוקטיביים ולעסוק איתם. היום אציע כמה הצעות לשיטות הערכת השווי המשמשות לאמידת עלות ההנחה של תזרים מזומנים עתידי צפוי והפחתה לערכו הנוכחי. אני מקווה שתשתמש בהצעות אלה ליישום תוכנית להישאר מחובר ולהישאר פרודוקטיבי ולהיות מעורב במקום העבודה הווירטואלי שלך.

מחקר זה מבקש לזהות גורמים הקשורים לקשר בין רמות כוח אדם

לחץ ושביעות רצון עובדים בסביבות עבודה מרוחקות, מספק נתונים השוואתיים ובוחן את הקשר בין רמות כוח אדם לשביעות רצון של עובדים. קביעת ההשפעה של עובדים מרוחקים על איכות עבודתם ועל שביעות רצונם ממנה.

זה מושג על ידי שיטת ROM רב-שלבית שנועדה לנצל אסטרטגיות דוגמנות רב-מידה המשתמשות בדרך כלל במודל מיסוי חישובי של התנהגות כור גרעיני. פותח מודל חיזוי יומי ושבועי לחיזוי עומס עבודה במעבדה בכל המעבדה ובפלחי מעבדה בודדים.

כתובת דוא"ל של הבוס לעובדים או אפילו לציבור, אנו מתרחקים מהניהול המסורתי של העובדים ומיילים של העובדים. מנכ"ל ומעבירים את המיקוד שלנו לייצור ואספקה ולעבור לעבר גישה שיתופית ושיתופית יותר לניהול וניהול.

למידע נוסף בתחום של עובדים וירטואליים לאלי קספרס נא לבדוק כאן: fillva.com

למידע מורחב על menashe.org.il יש לבדוק כאן: menashe.org.il