בקיצור, קבלן הוא מעצב או בנאי מקצועי שאתה שוכר כדי להשלים פרויקט בבית שלך. חלק מהקבלנים עובדים באופן עצמאי, אחרים הם חלק מחברות בנייה גדולות. עם זאת, בעלי בתים רבים בוחרים לבצע פרויקטים קטנים של עשה זאת בעצמך, כגון שיפוץ חדרי אמבטיה, או מחליטים לקחת על עצמם את תפקיד הקבלן הכללי.

אם מדובר בפרויקט בגודל בינוני ואין שינויים מבניים בביתכם

ייתכן שתזדקקו לקבלן כללי בלבד. אם מדובר בפרויקט גדול מספיק, תזדקקו לאדריכל שיוכל לאשר שינויים מבניים (ובמקרים מסוימים גם מהנדס אזרחי מורשה), או כזה שמתמחה במה שקבלנים ואדריכלים עובדים במעצב. באופן אידיאלי, הקבלן שאתה שוכר צריך להיות בעל הניסיון, הידע וכל ההיתרים והרישיונות הדרושים להשלמת הפרויקט.

אתם רוצים להקפיד לבדוק את טיב עבודתם לפני כן

לרשום בכתב מה אתם רוצים לעשות ולהסכים על היקף הפרויקט, ולשאול האם הקבלן מורשה ומבוטח כראוי למקרה שמשהו ילך. שגוי. הגן על עצמך ועל ההשקעה שלך עם קבלן מורשה ומאומת. לדעת כיצד לשכור קבלן וכיצד למצוא את הקבלן המתאים עבורך תעזור לפרויקט שלך להצליח. לכל מה שקשור לחשמל, אינסטלציה או ניהול פרויקטים, עדיף להזמין קבלן.

אם פרויקט שיפוץ הבית שלך קטן

ייתכן שאתה תוהה אם אתה צריך קבלן או שיפוצניק שיבצע את העבודה. חשבו על הקבלן הכללי כמנהיג של כל פרויקט בנייה או שיפוץ. כמומחה בנייה, הקבלן הכללי יפקח על פרויקט הבית שלך כדי להבטיח שהעבודה נעשית בצורה נכונה ויעילה.

על ידי עבודה עם קבלן בעל מוניטין ומנוסה

אתה יכול להיות בטוח שפרויקט שיפוץ הבית שלך לא יהיה סיוט. אם אתה מחפש הדרכה כיצד למצוא קבלן מכובד לפרויקט הבא שלך, עיין ב-10 העצות המועילות הללו. אתה יכול גם לדבר עם מפקח בנייה, שיידע אילו קבלני שיפוץ בית עוקבים באופן קבוע אחר הקוד, או לבקר במנסרה מקומית, שנפגשת בקביעות עם קבלנים, אומר טום סילבה, קבלן כללי של הבית הישן הזה. ולדעת אילו לקנות באיכות טובה. לספק ולשלם חשבונות בזמן. והכי חשוב, בקרו באתרי בנייה עדכניים ותראו בעצמכם איך עובדים קבלנים.

יש לך רשימה קצרה של קבלנים שהרקורד שלהם נראה נקי ומוסר העבודה שלהם נראה אחראי

אם אתם רוצים להתחיל פרויקט שיקרב אתכם צעד אחד אל בית חלומותיכם, אל תתנו לתהליך מציאת קבלן וסיום הפרויקט להכריע אתכם. חשוב לזכור שגם אם אתה משלם לאחרים כדי להשלים פרויקט שבמקור חשבת שאתה עושה בעצמך, קבלן כללי טוב יכול לעזור לך להבטיח שהפרויקט שלך יצליח ולהשלים אותו תוך פרק זמן מסוים. קבלן טוב הוא גם עסוק מאוד ואתה רוצה לוודא שהוא יכול לכלול אותך בלוח הזמנים שלו כאשר אתה צריך להשלים פרויקט.

אם אתה קבלן כללי

החבר'ה האלה תמיד מחפשים קבלנים איכותיים להשלמת הפרויקטים שלהם. החבר'ה האלה מוכנים לשלם מקסימום דולרים עבור קבלנים איכותיים ויש להם רשימה של קבלנים מועדפים. שאל אילו אישורים מיוחדים יש לקבלן, כגון הסמכות הלאומית לבוני בתים CGR (Certified Graduate Renovation) או אישורי מועצת לבנייה ירוקה LEED (Leadership in Energy and Environmental Design), ואם הם בבעלות ארגונים בתעשייה.

אתה רוצה לוודא שלקבלן שלך וקבלני המשנה שלו יש אישורים הקשורים לעבודה שהם צריכים לעשות

הקבלן שלך חייב להיות מסוגל לספק לך הוכחה שיש לו רישיון מתאים לבצע תיקוני בית באזור שלך. הם חייבים להכיר את חוקי הבנייה המקומיים, להיות מסוגלים לקבל את כל ההיתרים הדרושים, ולעבוד עם פקחים כדי להבטיח שהבנייה עומדת בתקנות המקומיות. קל יותר ליצור איתם קשר עם קבלנים מקומיים אם יש לך בעיות עבודה עתידיות ויש לך סיכוי גבוה יותר להכיר את חוקי הבנייה באזור שלך.

גולדין אומר שאתה יכול לחפש קבלנים ספציפיים בדף המדינות שלהם

כדי לראות באילו רישיונות או הסמכות הם מחזיקים. לאחר שמצאתם קבלן עם המאפיינים הללו, הפרויקט שלכם יכול להתחיל. אם אתם רוצים להרגיש בטוחים עם זרים בביתכם, שכרו קבלן שיספק צוות המסור לעבודה שלכם וגלה מי מנהל הפרויקט בצוות זה.
למידע נוסף בנושא של קבלן לשיפוץ בניין ומחפש קבלן לשיפוץ בניין מומלץ להעיף מבט ב- shipootz.co.il

כאשר מתכננים פרויקט גדול יותר

בעלים שוכרים לעיתים קרובות מנהל בנייה שיהיה אחראי על הפרויקט כולו, ומנהל בנייה זה יפרק את הפרויקט לרוב לחלקים קטנים יותר וישכור קבלנים כלליים וקבלני משנה. בפרויקטים גדולים, כמו בניית בית חדש, כמעט כולם יסכימו שיש צורך בקבלן כללי.

לפרויקט שיפוץ בתים

כדאי לשקול רק קבלני שיפוצים או קבלני שיפוצים. לכן, בין אם אתם מתכננים לבצע שינויים קטנים בבית שלכם, או אם אתם מחפשים לבצע שינויים גדולים בתכנית הרצפה הכוללת שלו, תדעו שקבלן השיפוצים שלכם ילווה אתכם בכל שלב. לפני שתתחיל ליצור קשר עם קבלנים, יש לך מושג ברור איך בדיוק אתה רוצה לשפץ את הבית שלך.

זה אולי נראה מובן מאליו

אבל בעלי בתים רבים בסופו של דבר שוכרים קבלנים ומסכימים על פרויקט, רק כדי לבקש שינויים נוספים או התאמות לאחר שעבודות הבנייה כבר החלו. אחת הטעויות הגדולות ביותר שבעלי בתים עושים כשהם מחליטים לשפץ את ביתם או להתקין גג חדש היא לחתוך את פינות הקבלן שלהם.

לפי יועץ הבית, לעולם אל תשלם יותר מ-10 אחוזים מפרויקט שיפוץ גדול לפני שהקבלן מתחיל לעבוד. אם הם רוצים חצי מההצעה מראש, ייתכן שיש להם בעיות כלכליות או חשש שלא תשלם את השאר לאחר שתראה את העבודה.

קבלן מצפוני לא רק ירצה מערך שלם של פרויקטים

אלא גם מושג מה רוצים בעלי הבית מהפרויקט וכמה הם מתכוונים להוציא. אם אתה או הקבלן שלך צריכים לבצע שינויים בחוזה כדי לשקף מציאות חדשה, כגון בעיה בתת רצפת או צינור חלוד, בקשו מהם לחתום על המצורף ולראות את הצעת הפרויקט החדשה. תצטרכו לשאול שאלות כיצד קבלן הבית טיפל בשינויי החוזה, האם הצליח לשלם לכולם בזמן, וכיצד הם הרגישו לגבי אתר הבנייה.

במקביל

למד כיצד לתקשר בצורה הטובה ביותר עם הקבלנים שלך ועם חברי הצוות שלהם. אתה והקבלן שלך – וצוות הבנייה – תיצור אינטראקציה בשלבים שונים, החל מניסוח החוזה ותהליך המשא ומתן ועד להשלמת העבודות בביתך. פרויקטים של בנייה פעילה מצוינים לתקשורת עם אדריכלים, יזמים, בעלים וקבלנים כלליים שנשכרים ועובדים בפועל. בין אם אתה עוסק בבנייה מסחרית כקבלן כללי או קבלן משנה, שירותי יצירת לידים מסחריים הם הדרך הטובה ביותר להתחיל ולהתחבר ללקוחות שמחפשים קבלנים ופרויקטים שאינם מתחרים כרגע.