לעתים קרובות משתמשים בתמונות ממצלמות תרמיות ומסיבות טובות: מצלמות תרמיות די מרשימות. מטעה לטעון שמצלמות הדמיה תרמית מגלות לחות מכיוון שהן יכולות לזהות הבדלים תרמיים במקרה הטוב. אבל זה מטעה גם עבור מי שטוען שהוא מגלה לחות. ומטעה לטעון שהוא מזהה לחות, כי הדבר הטוב שמצלמות הדמיה תרמיות יכולות לעשות הוא לזהות הבדלי טמפרטורה. המצלמות התרמיות הטובות ביותר יכולות לעשות: אם ההדמיה התרמית "הטובה ביותר" היא איתור הפרשי טמפרטורה, אז היא לא צריכה להטעות. אם, לעומת זאת, מצלמת ההדמיה התרמית "הטובה ביותר" היא לאתר הבדלי טמפרטורה, זו תהיה הטעיה.

מצלמות הדמיה תרמית אינן מזהות לחות בצינורות דולפים, אלא משמשות לאיתור הפרשי טמפרטורה קטנים המתרחשים לעיתים קרובות עקב צינורות דולפים.
למידע מורחב בתחום של כמה עולה איתור נזילות במצלמה טרמית עליך לבקר ב- termo.co.il

מזל"ט עם מצלמת הדמיה תרמית יכול לשמש לגילוי מים או נזילות תרמיות בבניין על ידי הטסת מזל"ט מעל הגג והקלטת חריגות טמפרטורה לסנטימטר

כאשר טסים מעל פיסת מסלול שיש בה נזקי מים, מזל"ט יכול לזהות את הפרש החום בין אזורים רטובים ויבשים מכיוון שאזורים לחים פולטים פחות חום.

לעבודות קירוי מסחריות

המצלמה התרמית האידיאלית אמורה להיות מסוגלת לזהות הפרש של מעלה אחת בלבד, אך לשם כך עליכם להיות מקבצים כדי לקבוע בדיוק מה אתם רואים על המסך. עליכם לקבל תמונה תרמית חדה וברורה, מה שאומר שתוכלו לראות הבדלי טמפרטורה קטנים. לדוגמה, אם יש לך מצלמה תרמית שיכולה לזהות לחות, המשמעות היא שהלקוח שלך יכול לדעת את הבדל הטמפרטורה בין אזורים רטובים ויבשים של הבניין וכמות הלחות באוויר.

אם אתה זקוק למצלמה תרמית ניידת לשאת בכיס או בתיק שלך

ה- FLIR C2 הוא אידיאלי. אם אתם מחפשים גלאי דליפת מים אינפרא אדום לצרכים האישיים שלכם, אך לא לשימוש יומיומי, תוכלו לבחור במצלמה תרמית זולה המספקת מצלמה תרמית בסיסית. בשוק הגגות המסחריות יש הרבה מצלמות תרמיות, ואם ברצונך לאתר נזילות תרמיות בבניינים, הן זמינות.

זו בחירה מצוינת לכל מי שצריך לאתר נזילות תרמיות, נזילות אוויר ולחות, וזה זול יותר ממה שמבקשים הנערים הגדולים בענף. יש הרבה מצלמות תרמיות וגלאי דליפות שונים בשוק, אז השווה את העלויות שלהן כדי לוודא שאתה מקבל עסקה טובה.

אם אתה תוהה אם FLIR יכולה לזהות נזילות מים

חשוב לבדוק מה יכולה לעשות מצלמה תרמית גדולה. אמנם גילוי דליפות אנרגיה חשוב, אך קביעת איכות וביצועי הבנייה מהווה יתרון יקר יותר עבור מצלמות הדמיה תרמית. התקשר לשירות איתור הנזילות האוסטרלי כדי ללמוד עוד על זיהוי נזילות אינפרא אדום וכיצד הבית שלך יכול להפיק תועלת מכך. אם אתה זקוק למצלמה תרמית לזיהוי נזילות בפורט וורת ', טקסס, אנא פנה אלינו לקבלת מידע נוסף.

מציאת הסוג הנכון של גלאי תרמולקולרי יכולה להפוך למטלה אם אין לך את כל המפרט והתכונות שאתה צריך

בין היצרניות המוכרות ביותר של מצלמות תרמיות בארצות הברית שמוכרות מוצרים המתאימים לפקחים ניתן למנות את מערכות FLIR, פלוק ולפי Thermal – Wanted. מצלמות ההדמיה התרמיות הטובות ביותר יכולות להיות תלויות בכמה גורמים, כולל גודל הבית שלכם, איכות עיצוב החוץ והחוץ שלו ואיכות הבנייה והביצועים שלו.

FLIR E5

היא אחת ממצלמות הגלאים התרמיים הזולות ביותר שיש לנו, אך זה לא אומר שהוא זול. למרות שאנו יודעים כי FLir הוא מכשיר הדמיה תרמי מבטיח המציע מגוון רחב של יכולות הדמיה תרמית כגון תמונות ברזולוציה גבוהה וסרטוני וידאו ברזולוציה גבוהה, ה- E4 היא מצלמה תרמית המספקת הדמיה תרמית מדויקת ומדויקת בהרבה מכל מצלמה אחרת. בשוק. מצלמות הדמיה תרמית יכולות לעזור בזיהוי נזילות מבניות, אם כי הן יקרות. בין אם אתה בעל בית או ספק שירות, אינך צריך לדאוג למצוא דליפה במקום נסתר. מצלמות הדמיה תרמית לזיהוי נזילות זמינות בכל טווחי המחירים והן אידיאליות עבור בעלי בתים או פקחי בניין, מכיוון שכעת אינכם צריכים עוד לעקוב אחר נזילות לא מוכנות. אם תבחר במצלמה תרמית לבדיקת הקירות שלך, קרא את המדריך שלנו לתכונות העיקריות שיש לקחת בחשבון בעת רכישת מצלמות תרמיות. כדי לקבוע איזו מצלמה תרמית מתאימה ביותר לגילוי נזילות, קבע אם אתה בעל בית ופקח בית.

בעזרת מצלמה תרמית תוכלו לבדוק האם דוד המים שלכם עומד בתקנים המתאימים ויש לתקן או להחליף אותו

כדי לבדוק מה אתה רואה, עליך להשתמש תמיד במד לחות כדי לאשר שהמצלמות התרמיות זיהו אותו. אם למצלמה התרמית שלך יש פונקציה נוספת, השתמש בקרם הלחות כדי לקבוע את מידת הבעיה.