מאמר זה הוא משאב נהדר שיעזור לכם להחליט האם מסנן מים לכל הבית מתאים לדרישות סינון המים שלכם או לא. מדוע מערכת סינון המים היא הכרח לכל הבית או שאתה צריך אותה כצורך?

מערכת סינון מים לכל הבית והיתרונות והחסרונות של מסנני מים שונים לסוגים שונים של מים.

אם המים מזוהמים עם כלור או חיידקים ויש להם טעם מוזר

ייתכן שמסנן מים לכל הבית לא מתאים לכם. אם מחוז המים שלך מטפל במים ללא כלור, הדבר עשוי להצביע על כך שאתה זקוק למעין פילטר מים לבתים שלמים המסנן כלור. עם זאת, כל מי שבוחר במסנן ביתי מבוסס פחמן חייב לדעת שמחלקות המים משתמשות בכלור וכלורמין על מנת לחטא מים. תלוי באיכות המים בביתכם, בסוג ובכמות הכלור הקיימים בביתכם, לפני שקונים בית שלם או אפילו חלק קטן ממנו עם מערכת סינון מים לבית, יש לקחת בחשבון את הדברים הבאים כאשר אתה רוצה לקנות מסנן מים לכל הבית. אם יש לך מים עירוניים, מסנן מים מסיר את הכימיקלים האלה לפני שהם מגיעים לברז שלך. אם תבחרו במערכת סינון מים על בסיס פחמן לכל הבית או לחלק קטן ממנו, יתכן שתזדקקו למסנני מי שתייה נוספים, מכיוון שמערכת כל הבית מסוג זה מספקת סינון מים מעולה. שימוש גם במסנן מים שלמים עדיף על שימוש בסוגים אחרים של פילטרים או אפילו לקנות מים מינרליים. זה גם מסנן כימיקלים מזיקים כמו ארסן, עופרת, כספית, קדמיום וכימיקלים רעילים אחרים.

אם אתה מודאג ממה שיש במים שלך או אם אתה לא אוהב את האופן שבו זה טעים או מריח

אז מסנן מים לכל הבית לא יכול להיות מתאים לך. אם כבר, כדאי לכם לחשוב שוב מכיוון שמערכת סינון מים על בסיס פחמן עבור חלק קטן מהבית שלכם היא דרך נהדרת להבטיח שהמים בהם אתם משתמשים מטופלים ומסוננים מזיהומים קשים שאינכם רוצים ביודעין המים שלנו. אחת הדרכים הטובות ביותר למקסם את השימוש בבתים שלמים ובמסנני מים היא לא להשתמש במים מכל הבית. אם יש לך מזהמים מסוימים במי השתייה המשפיעים עליך מומחי מים ממליצים לך לסנן מים מראש לפחות שבועיים לפני שתיית אותם. בהתאם לאיכות המים, ניתן להטמיעו במידת הצורך כדי לתרום לייצור המים הנקיים ביותר האפשריים ולהאריך את חיי השירות של מערכת סינון המים שלכם, המותקנת לאחר ההתקנה. Life Radiant ממליץ לך לעשות בדיקת מים כדי לבדוק את בריאותך ומערכת הזיהום.

אני אביב ממליץ להשתמש בפילטר מים מלא שאינו משתמש באוסמוזה הפוכה ולהשתמש במנקה רק בשילוב עם מערכת לטיפול במים עם פילטר אוטומטי.

לפני שנדון מדוע אתה זקוק למערכת כזו

עלינו לבדוק מה היא מכילה. לפני שאתם שוקלים להשיג מערכת סינון מים לכל הבית, זכרו שלא כל משקי הבית זקוקים לאותו סוג של מערכת. אז לפני שאתם חושבים לקנות מסנן מים "בית שלם", זכרו שלא כל בית זהה ואולי לא צריך את אותן מערכות סינון.

פילטר מים לכל הבית

הוא השקעה, ולכן חשוב שתבדוק את מי הבאר שלך מדי שנה ותתקין אותם בביתך ובסביבת משפחתך כדי לוודא שהם עובדים. דאג שתבצע את תוצאות בדיקות המים ותקבע את צריכת המים של ביתך לפני שאתה קונה מסנן מים לביתך. הקפד לבדוק את הבארות והמים שלך מדי שנה והתקן מסנן מים "שלם" כל כמה שנים כדי לוודא שמשפחותיך בטוחות מפני מזהמים במי הבאר.

פילטר מים לכל הבית

הידוע גם בשם מערכת המסננים POE (Point-of-Entry), משלב מספר פונקציות ופונקציות חשובות להסרת מזהמים לפני שהמים נכנסים לביתכם. אולי קשה לנצח זמן מכובד ומוערך ביותר – אך למעשה מסנני מים משמשים נקודת כניסה למים ולעבודה למניעת כניסת מים מזוהמים לבית.

בניגוד למערכות סינון מים אחרות המתמקדות בברז או גוף תאורה יחיד

פילטר בית מלא מחובר לאספקת המים הראשית לפני הכניסה לבית ומסנן את כל המים לשימוש ביתי, כולל מים מהמטבח, האמבטיה , כיור, שירותים ואפילו מקלחת. עם מערכת פילטרים כזו תוכלו ליהנות מהיתרונות של מים נקיים ונקיים – לא רק עבור עצמכם, אלא גם עבור המשפחה והחברים. אם אתם רוצים פילטר מים לכל הבית או אפילו לחלק קטן מהבית, ישנן אפשרויות רבות לבחירה, כמו מערכות טיהור מים ומסנני מים.

נכתב בשיתוף עם חברת מי טובים מערכות לטיהור מים.