הקורסים שילמדו אתכם לתקן כמעט הכל

טכנאים המתמחים בתיקון מוצרים, ביניהם מוצרי חשמל ומכשירי סלולר מבלים את עיקר עבודתם בתיקון תקלות אצל אנשים אחרים. מרגישים שיש לכם את זה בידיים ואתם רוצים לתת מענה לאנשים שצריכים אתכם? הקורסים האלו בדיוק בשבילכם.

על איזה קורסים מדובר?

היום נספר לכם על שני קורסים שיכולים לסדר אתכם כלכלית ולתת לכם הזדמנות לעבוד במקצוע שמתאים בדיוק עבורכם. הקורס הראשון שנרחיב עליו הוא קורס טכנאי סלולר. נתחיל בזאת שכדי להיות טכנאי טוב ומקצועי, עליכם לבחור את המקום הנכון ללמוד את יסודות המקצוע, את השיטות הנכונות ואת המיומנות והטכניקות שיעזרו לכם להיות טכנאים מוצלחים שכולם ירצו להשתמש בשירותים שלכם.


למי הקורס מתאים? אם יש לכם תשוקה לגאדג'טים ואתם רוצים להמשיך ולחקור עליהם עוד – זה שלכם. אתם צריכים לדעת לפרק מכשירים, להחליף חלקים ולהלחים רכיבים. עליכם לדעת גם מידע על חומרה ותוכנה שיוסיפו עוד נפח ללימודים שלכם, אבל הדבר החשוב ביותר הוא שבסופו של דבר תדעו לפתור בעיות שיכולות להיות אצל המכשיר של הלקוח שלכם. ברגע שתרכשו את המיומנויות הללו, תוכלו לתקן כמעט כל תקלה בכל סלולרי. אצל המינהל הטכני שנחשב למכללה המובילה בישראל לטכנאים ונותני שירות תוכלו ללמוד את השיטות השונות שקיימות קיום בשוק, תוך התבוננות על עבודה של חברות מוכרות בארץ כמו פרטנר, פלאפון, סלקום ועוד – כל זה כדי לעזור לכם להשתלב בסוף הקורס במקומות העבודה המוכרים והנחשקים ביותר.
התכנים שתעברו במהלך הקורס מתחילים מהיסודות הראשוניים ביותר: יסודות החשמל והאלקטרוניקה. לאחר מכן תעברו ללמוד על רשתות סלולריות ורשת
 UMTSשתומכת במכשירים מסוג דור 4, על מעגלי RF, שידור וקליטה, מעברי גלים באוויר ושיטות שידור שונות. מהבחינה המעשית, תצטרכו לדעת על תוכן המכשיר ומרכיביו. תתנסו בפירוק ובהרכבה של סוגים שונים של מכשירי סלולר, ביניהם בר, פולדר, סליידר וכמובן הסמארטפונים שרואים אותם כמעט בכל פינה. תעברו על היכרות עם מערכות ההפעלה הפופולאריות ביותר, ביניהן IOS ו-Android, תעברו על עדכוני גרסה שונים, גיבויים שנחשבים לחשובים מאוד לאנשים שלא רוצים לאבד את אנשי הקשר, התמונות והמידע שלהם, תיקון ואיתור תקלות במכשירים, ואחד השלבים הסופיים שישרתו אתכם בהמשך הוא ההכנה לראיון עבודה שיעזור לכם להתקבל למקומות הטובים ביותר.
בסוף הקורס תהיו זכאים לתעודת בוגרי קורס טכנאי סלולר שתעזור לכם להיקלט בקלות בשוק העבודה החל מחברות מובילות ועד מעבדות פרטיות.

ומה הקורס השני?

הקורס השני מתאים לכל אותם האנשים שלא יכולים לעבור את היום מבלי לתקן משהו בבית שלהם או אצל אחד השכנים. קורס טכנאי מוצרי חשמל ביתיים יעזור לכם להיות טכנאים מקצועיים שיכולים לאתר בקלות תקלות ולתת מענה ישיר ללקוחות שבאמת צריכים את שירותכם. הקורס נמשך כ-6 חודשי לימוד והוא יעזור לכם להפוך את התחביב שלכם למקצוע וילמד אתכם לתחזק, לתפעל ולתקן כל מכשיר קיים, ביניהם מקררים, מדיחי כלים, תנורים, מכונות כביסה ועוד. הקורס עצמו יהיה מעשי, ויכלול בתוכו פירוק והרכבה של מכשירים שונים, זיהוי תקלות במכשירים והחלפת רכיבים תוך למידה על כל הרכיבים הנמצאים בפנים. תוכנית הלימודים בקורס מעניינת מאוד, ומתחילה מהיסודות של החשמל והאלקטרוניקה וכל המידע שצריך לדעת לפני שצוללים לתיקונים הנרחבים, ממשיכה לאיתור ותיקון תקלות במוצרים שונים, ביניהם מכונות כביסה עם פתח עליון או חזיתי, מכונות שונות עם כרטיס וחיישנים. בנוסף, תעברו על סוגי מייבשי הכביסה ותיקונם, מדיחי כלים כולל המדיחים האלקטרוניים, תנורי אפייה, תנורי בילד-אין ותנורים פירוליטיים ומקררים ביתיים כולל מקררים אלקטרוניים עם קיוסק. המידע שתקבלו יהיה נרחב וברגע שתסיימו את הלימודים שלכם תראו שאתם יכולים להתמודד עם כל תקלה שעומדת מולכם וכמובן תוכלו לתקן אותה מבלי כל סיבוכים ומאמץ. במינהל הטכני תוכלו ללמוד עם צוות המרצים המקצועי ביותר, שחלקם בעלי עסקים עצמאיים וניסיון של מעל 20 שנה בחברות שכולם מכירים. בסוף הקורס תצאו עם תעודה מטעם המינהל הטכני והיא תעזור לכם להתקבל לעבודות שונות שקשורות בתיקון מכשירים חשמליים במפעלים, מעבדות, חברות מצליחות ואפילו כעצמאיים.

קורס נוסף שיכול לעניין אתכם הוא קורס מיגון ואבטחה, כדי ללמוד על המערכות המתקדמות ביותר כיום בשוק, לדעת לתפעל או לתקן אותן, ולרכוש מקצוע מבוקש בעולם בעלי המקצוע – זה הקורס בשבילכם


אם אתם מרגישים שהקורסים האלו נוצרו במיוחד בשבילכם, הרשמו אליהם עוד היום ותהנו מלימודים מהנים, מלמדים שיתנו לכם עבודה בתחום שאתם באמת אוהבים.