כיצד להחליף את מטבע פיאט שלך במטבעות דיגיטליים

מטבעות דיגיטליים הם סוג של מטבע שאינו פיזי, אלא דיגיטלי. המטבע הדיגיטלי הפופולרי ביותר הוא ביטקוין. ביטקוין נוצר בשנת 2009 על ידי אדם או קבוצת אנשים עם הכינוי Satoshi Nakamoto. ביטקוין הפך לפופולרי יותר ויותר במהלך השנים האחרונות בשל העובדה שניתן להשתמש בו לרכישת סחורות באופן אנונימי וניתן להעבירו מאדם אחד לאחר מבלי לעבור דרך בנק.

ישנן דרכים רבות לקנות ביטקוין ומטבעות דיגיטליים אחרים, אך מאמר זה יעבור על כמה מהשיטות הנפוצות יותר.

רכישת מטבעות דיגיטליים היא תהליך מסובך, אבל אם אתה יודע את הצעדים הנכונים לנקוט, זה לא קשה מדי. השלב הראשון הוא לבחור איזה מטבע ברצונכם לקנות ולמצוא בורסה שנסחרת בו. יהיה עליך ליצור חשבון בבורסה ולספק את הפרטים האישיים שלך (בחלק מהבורסה נדרשים גם פרטי חשבון בנק).

השלב השני הוא הפקדת כספים לחשבונך על ידי שליחתם מהבנק שלך (או מכל שיטה זמינה אחרת) לבורסה. לאחר שהדבר נעשה, אתה יכול לקנות את המטבע לבחירתך באמצעות הוראת שוק או הוראת מגבלה.

מבוא: מהו ביטקוין וכיצד הוא עובד?

ביטקוין הוא מטבע דיגיטלי ומערכת תשלום עמית לעמית. הוא הומצא על ידי אדם לא ידוע או קבוצת אנשים תחת השם סאטושי נקמוטו, שפירסם את ההמצאה ב-2008.

הביטקוין אינו מגובה על ידי אף מדינה או בנק מרכזי, כך שהערך שלו תלוי במה שאנשים מאמינים שהוא שווה.

הוא כונה "המטבע הדיגיטלי המבוזר הראשון" מכיוון שהוא אינו מסתמך על שרת מרכזי לעיבוד עסקאות או אחסון כספים.
על מנת לקרוא פרטים נוספים בתחום של איך לקנות מטבעות דיגיטליים ניתן לגשת לאתר creative-reality.co.il

אולי שמעתם על ביטקוין ומטבעות קריפטוגרפיים אחרים. אבל מה הם ואיך הם עובדים?

ביטקוין הוא מטבע דיגיטלי שנוצר בשנת 2009 על ידי אדם או קבוצת אנשים העונה לשם Satoshi Nakamoto. זוהי מערכת עמית לעמית בקוד פתוח ללא סמכות מרכזית, ולכן היא אינה נשלטת על ידי אף ממשלה. מטבעות קריפטו אינם מודפסים כמו כסף, אלא מיוצרים על ידי מחשבים באינטרנט. הם מורכבים משורות קוד מחשב המשתנות בכל פעם שמישהו סוחר באחד מהם באינטרנט.

ניתן להשתמש במטבעות דיגיטליים לרכישת דברים אלקטרונית ללא צורך להשתמש בבנק כמתווך. ביטקוין כונה "עתיד הכסף" כי הוא זול יותר לשלוח, ואתה לא צריך לעבור דרך בנק או

כיצד לקנות מטבעות קריפטו באמצעות כרטיס אשראי או PayPal

קניית מטבעות קריפטוגרפיים יכולה להיות משימה מרתיעה עבור מתחילים. אז הכנו את המדריך הזה כדי לעזור לך לעשות את הבחירה הנכונה בעת רכישת מטבעות קריפטוגרפיים.

1. מהי מטרת הרכישה שלך?

2. מה התקציב שלך?

3. מהו המטבע המועדף עליך?

4. באיזו מרכזיה אתה רוצה להשתמש?

5. האם זה זמן טוב לקנות מטבעות קריפטוגרפיים?

ישנן שתי דרכים לקנות מטבעות קריפטוגרפיים:

1. שימוש בכרטיס אשראי או PayPal

2. שימוש בבורסות מטבעות קריפטוגרפיים

באמצעות כרטיס אשראי או PayPal:

אם אתה רוצה לקנות מטבעות קריפטוגרפיים עם כרטיס אשראי, אתה יכול ללכת ל-Coinmama ולקבל את הביטקוין הראשון שלך ללא אימות מזהה. התהליך מהיר וקל, אך החיסרון הוא שהם גובים עמלות גבוהות על כל עסקה. אם אתה רוצה לקנות מטבעות קריפטוגרפיים דרך PayPal, LocalBitcoins היא האפשרות הטובה ביותר. אתה רק צריך למצוא מישהו שימכור ביטקוין עבור PayPal ולוודא שהעסקה תעבור בצורה חלקה ללא בעיות. אבל יש גם כמה סיכונים הקשורים לקנייה מאדם פרטי במקום מהחלפה מכיוון שאין הגנה מפני הונאה או חיוב חוזר.

שימוש בבורסות מטבעות קריפטוגרפיים: אם אתה

כיצד אוכל לאחסן את הביטקוין שלי ומטבעות קריפטו אחרים בבטחה לטווח ארוך?

הדרך הבטוחה ביותר לאחסן את המטבעות הדיגיטליים שלך היא באמצעות ארנק חומרה. ארנקי חומרה הם מכשירים קטנים שאינם מחוברים לאינטרנט וניתן להשתמש בהם לאחסון המפתחות הפרטיים שלך במצב לא מקוון.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של ארנקי חומרה:

1) ארנקי חומרה ניידים,

2) ארנקי חומרה שולחניים,

3) ארנקים מבוססי אינטרנט.

הביטקוין ומטבעות קריפטוגרפיים אחרים מורכבים מנתונים דיגיטליים ואינם קיימים בעולם הפיזי. זה אומר שאתה לא יכול לגעת בהם או להרגיש אותם. המפתחות הפרטיים שלך, לעומת זאת, הם קוד סודי המשמש לגישה למטבעות שלך. לכן, חשוב לשמור על המפתח הפרטי שלך בטוח כדי למנוע גניבה של המטבע הקריפטוגרפי שלך.

ישנן דרכים רבות בהן תוכל לאחסן את הביטקוין שלך ומטבעות קריפטוגרפיים אחרים בבטחה בטווח הארוך. אחת השיטות הפופולריות ביותר היא ארנקי חומרה המאחסנים את כל הנתונים במצב לא מקוון ויש להם תכונות אבטחה מיוחדות כמו הגנת סיסמה, קודי PIN וכו', מה שמקשה על האקרים לפרוץ אליהם. עם זאת, עליך גם להיות מודע לכך שארנקי חומרה יכולים להיות יקרים עבור אנשים מסוימים, מכיוון שהם מתחילים מ-$50 ומגיעים ל-$200 או יותר.